پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

تغییر ساعات ادارات در لارستان، خنج، گراش و اوز

بنا به اعلام استانداری فارس ساعات ادارات در لارستان و ۱۹ شهر فارس تغییر یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور…

بنا به اعلام استانداری فارس ساعات ادارات در لارستان و ۱۹ شهر فارس تغییر یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور بیان کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و افزایش قابل  ملاحظه دمای هوا و افزایش بی سابقه مصرف برق  از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته استان فارس با استفاده از اختیار هیئت وزیران  و مصوبه مربوطه و درخواست شرکت های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان  و شیراز و گزارش اداره کل هواشناسی از وضعیت دمای  شهرستان‌ها و تاکید استاندار درباره مدیریت مصرف برق به منظور جلوگیری از ایجاد خاموشی در شبکه برای بخش های مسکونی و کمک به بخش صنعت  و تولید، ساعت کاری ادارات  دستگاه‌های اجرایی بانکها شهرداری ها  و سایر موسسات دولتی  از روز شنبه ۱۲تیر ماه تا ۳۱ مراد ماه در شهرستان های لارستان، لامرد، مهر،گراش خنج،فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، نیریز، بختگان، فراشبند، قیر و کارزین، اوز، کوهچنار و خفر به این شرح است:

روزهای شنبه تا چهارشنبه۶.۵ تا ۱۳.۳۰

روزهای پنج شنبه از ساعت ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰

معاون استاندار فارس افزود: این تغییر به معنای کاهش ساعت کاری نیست و تنها یک ساعت جا به جایی انجام شده است.

قاسم پور عنوان کرد: این تغییر ساعت کاری صرفا در ۱۹ شهرستان ذکر شده از مجموع ۳۶ شهرستان استان که دمای هوای بالاتری دارند اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها مراکز درمانی امدادی و بهداشتی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری اورزانس آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمت خواهند کرد.

قاسم پور بیان کرد: گشت ها و اکیپ های اداری برای ارزیابی و نظارت  بر عملکرد ادارات فعال کرده ایم و  کارشناسان فرمانداری ها و ادارات توزیع برق سر زده از ادارات بازدید و عملکرد هفتگی آنها را بررسی می‌کنند.

معاون  استاندار فارس تاکید کرد: با ادارات متخلفی که مدیریت مصرف برق  و صرفه جویی نداشته باشند برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: در مصوبه هیئت وزیران تاکید شده است که ادارات باید ۵۰درصد سال گذشته  مصرف برق را کاهش دهند و دمای  محیط در زمان فعالیت ادارات ۲۵ درجه سانتی گراد  و در ساعات تعطیلی سیستم سرمایشی و روشنایی غیر ضروری خاموش باشد.

وی عنوان کرد: ادارات باید از مولدهای اضطراری استفاده کنند.

به گفته قاسم پور  در بخش صنعت راهکارهایی  پیشبینی شده و برق مصرفی این بخش در حال کاهش است  و صنایع بزرگ از ۱۵ خرداد تا پایان مرداد ماه این کاهش را انجام خواهند داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تغییر ساعات ادارات در لارستان، خنج، گراش و اوز”

  1. ناشناس گفت:

    بعضی ادارات سوئ استفاده کرده اند روز دوازدهم از ساعت ۷/۳۰ رفته اند سر کار تا ساعت ۱۳/۳۰ که باید یک ساعت مرخصی بگیرند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین