شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

تصاویر: روایتی از آزادی 3 زندانی غیرعمد در دهه کرامت لارستان

هفته گذشته و به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در لارستان و پرچم متبرک امام رئوف ، ۳ زندانی جرائم غیر عمد مالی در دهه کرامت آزاد شدند ….

هفته گذشته و به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در لارستان و پرچم متبرک امام رئوف ، ۳ زندانی جرائم غیر عمد مالی در دهه کرامت آزاد شدند . به گزارش میلاد لارستان آزاد شدن یکی از زندانی ها حکایت جالبی دارد. علی اکبر  که حدود ۱ هفته قبل از تولد امام رضا (ع) در سال جاری تصادف می کند و به علت نداشتن گواهینامه مقصر شناخته شد  به علت عدم تمکن مالی روانه زندان گردید که خوشبختانه به برکت خیرین و پرچم متبرک امام رضا(ع) در دهه کرامت آزاد گردید.

به گزارش میلادلارستان  خادمان امام رضا(ع)  با حضور در زندان لارستان تبرکی امام رئوف را به وی هدیه داده و  سپس بدون اینکه خانواده وی اطلاع داشته باشند در منزل وی واقع در شهر قدیم لار حاضر شدند.

مادر و خواهر نامبرده که از دوری  و فراق وی مدتی را به سر برده بودند، از حضور ناگهانی فرزندشان شوکه شده و سر از پا نشناختند. در این اقدام نیکو خدام حرم رضوی اقلام تبرکی به خانواده وی تقدیم نموده و برایشان آرزوی موفقیت در پناه امام رضا(ع) نمودند. لازم به ذکر است که این خانوده ۸  فرزند دارد و علی اکبر فرزند هشتم می باشد .

اقدام نیک آزاد کردن ۳ زندانی  جرائم غیر عمد ، با کمک  کانون جوانان رضوی لارستان ، معاونت اجتماعی پایگاه مقاومت شهید رزبان ، انجمن حمایت از زندانیان لارستان، ستاد غدیر لارستان ، شبکه جوانان رضوی و رئیس زندان لارستان و خیرین گمنام منطقه انجام گرفته است.

تصاویر امیر قیومی را در ادامه می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین