شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مدیرکل میراث فرهنگی فارس منصوب شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی هادی شه‌دوست شیرازی را به‌عنوان مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس منصوب و از تعریف مسیرهای جدید گردشگری در این استان به…

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی هادی شه‌دوست شیرازی را به‌عنوان مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس منصوب و از تعریف مسیرهای جدید گردشگری در این استان به عنوان یکی از ماموریت‌های وی یاد کرد.

 علی‌اصغر مونسان در این حکم همچنین از اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، برنامه‌ریزی برای تقویت تورهای گردشگری و افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی به عنوان ماموریت‌های مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان فارس نام برد.

وزیر میراث فرهنگی در این حکم انتصاب همچنین ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث‌ ارزشمند فرهنگی-تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت‎‌های علمی و عملی پرسنل و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود را به عنوان دیگر ماموریت‌های “شه‌دوست شیرازی” ابلاغ کرد.

مونسان در این حکم خطاب به شه دوست شیرازی تصریح کرده است: “توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.”

شهردار منطقه هشت (منطقه تاریخی فرهنگی)، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز و رئیس هیات ورزش های همگانی این شهرستان، برخی از سوابق شه دوست شیرازی است.

پیش از این و از چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، جمشید معینی سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس را برعهده داشت.

مصیب امیری مدیرکل پیشین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس پیش از آن به سمت رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور منصوب‌شده بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مدیرکل میراث فرهنگی فارس منصوب شد”

  1. ناشناس گفت:

    عجب فامیلی….؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین