سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دستگیری كلاهبردار معدن سنگ در لارستان

فرمانده انتظامي لارستان از دستگيري فردي خبر داد كه اقدام به كلاهبرداري پنج ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريالی از يك شهروند، كرده بود.

 فرمانده انتظامي لارستان از دستگيري فردي خبر داد كه اقدام به كلاهبرداري پنج ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريالی از يك شهروند، كرده بود.
به گزارش میلادلارستان وبه نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حسين ديندارلو” با اعلام اين خبر گفت: يكي از شهروندان به پليس لارستان مراجعه کرده و اظهار داشت: فردي اقدام به يك فقره كلاهبرداري به مبلغ پنج ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريالي از وي كرده است.

وي در خصوص نحوه اين كلاهبرداري توضيح داد: فرد شاكي با يك نفر اقدام به خريد يك “معدن سنگ” در اطراف لارستان مي كنند كه شريك وي پس از دريافت مبلغ ۵ ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال از وي، متواري مي شود.

فرمانده انتظامي لارستان ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، وي دستگير شد. سرهنگ “ديندارلو” گفت: متهم در تحقيقات به جرم خود مبني بر كلاهبرداري از فرد شاكي اقرار و پس از تشكيل پرونده و معرفي به دادسرا، با قرار قانوني روانه زندان شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین