پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

انتقاد کاپیتان سابق تیم ملی هندبال ایران از حمایت نشدن از تیم هندبال بانوان لارستان

کاپتان سابق تیم ملی هندبال بانوان با بیان اینکه تیم بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا در سال ۲۰۱۷ توانست نخستین نشان آسیایی تاریخ هندبال را کسب کند…

کاپتان سابق تیم ملی هندبال بانوان با بیان اینکه تیم بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا در سال ۲۰۱۷ توانست نخستین نشان آسیایی تاریخ هندبال را کسب کند و اگر این تیم حمایت می‌شد و مسوولان باعث دلگرمی بودند، این حامی مالی از هندبال کنار نمی‌رفت، گفت: باید امثال راستی لاری‌های و حسامی‌های بسیاری به هندبال بیایند تا بتوان به آینده این رشته امیدوار بود.

به گزارش میلاد لارستان، شیدا فلاحی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: برای حضور تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان، دیگر بحث بازیکن جوان و بزرگسال مطرح نیست و موضوع اصلی تیم ملی و نتیجه گرفتن است که با حضور کادر فنی قوی که کار هدایت تیم را بر عهده دارد، جمعی از بهترین‌ها انتخاب و به مسابقات اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه بانوان هندبالیست ایران کار سختی را در مسابقات قهرمانی آسیایی در پیش دارد، تصریح کرد: چهار تیم بزرگ همچون کره جنوبی، ژاپن، چین و قزاقستان پیش روی تیم ملی است که هنوز قدرت رویارویی و مبارزه با آن‌ها را نداریم اما اگر ۱۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت‌کننده می‌توان برای مقام پنجمی و یا ششمی هدف‌گذاری کرد و به مسابقات جهانی راه یافت و اگر به این مهم برسیم اتفاق بزرگی در هندبال بانوان است.

این بازیکن سابق تیم ملی هندبال زنان ایران ادامه داد: عبور از تیمی همچون قزاقستان با یک برنامه‌ریزی چندساله و بازی‌های تدارکاتی امکان‌پذیر است اما در شرایط فعلی این تیم یکی از حریفان اصلی تیم ملی در مسابقات آسیایی است.

فلاحی در خصوص حضور ۲ بازیکن روسی در تمرینات تیم ملی نیز گفت: ورزشکاران خارجی با وقفه‌ای چندساله دوباره به هندبال باشگاهی ایران وارد شده‌اند و این تحول خوبی است و استفاده از آن‌ها در اردوهای تیم ملی می‌تواند به سطح کیفی و اعتمادبه‌نفس دختران ملی‌پوش کمک کند.

فلاحی به حمایت‌های مالی تیم اشتادسازه مشهد از تیم هندبال بانوان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: کمک کردن به تیم ملی در این شرایط مالی کار بسیار بزرگی است و هر قدر حامیان مالی قوی‌تری وارد هندبال شوند اتفاقات بهتری نیز رقم خواهد برد، تیم‌های بیشتری به میدان می‌آیند، استعدادهای جدیدی کشف می‌شود و با پشتوانه سازی، چالش‌های هندبال بانوان نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: باشگاه‌هایی همچون سپاهان و ذوب‌آهن سال‌هاست که در بخش هندبال تیم‌داری می‌کنند اما ورود حامیان مالی خصوصی به عرصه هندبال متفاوت است، زمانی مسعود راستی این کار را انجام داد و تیم بانوان شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا در سال ۲۰۱۷ توانست نخستین نشان آسیایی تاریخ هندبال را کسب کند و اگر این تیم حمایت می‌شد و مسوولان باعث دلگرمی بودند، این حامی مالی از هندبال کنار نمی‌رفت.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال بانوان ایران افزود: باید امثال راستی لاری‌های و حسامی‌های بسیاری به هندبال بیایند تا بتوان به آینده این رشته امیدوار بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین