شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هم افزایی 100 درصدی سپرده‌های خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان از هم افزایی ۱۰۰ درصدی سپرده‌های خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته…

مدیر کمیته امداد لارستان از هم افزایی ۱۰۰ درصدی سپرده‌های خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان هوشنگ دلاور با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به سپرده گذاران در این صندوق هم افزایی ۱۰۰ درصدی اعطاء می‌کند، اظهار داشت: ضمن قدردانی از مردم لارستان و خیرین سپرده گذار که در سه ماهه اول سال جاری با سپرده های خود رتبه دوم استانی را برای لارستان رقم زدند، با تغییرات صورت گرفته در میزان هم افزایی این صندوق، میزان آن به ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد لارستان افزود: از آنجاییکه ارزش و اهمیت قرض الحسنه در احادیث و روایات ما مسلمانان بسیار والا و مورد تاکید است ، شهروندان با تاسی از این آیات و روایات به سمت سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه متمایل شده که در این راستا، علاوه بر پرداخت وام به نیازمندان تحت پوشش امداد و غیرتحت پوشش، تشویقی و هم افزایی نیز به این وجوهات اضافه شده که تا سقف صد در صد قابل پرداخت است.

این مسوول با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت تنها صندوق عضو شبکه شتاب کشور است تصریح کرد: مردم می‌توانند به هر میزان که تمایل دارند در این صندوق سپرده گذاری کنند و سپس هر فردی را که تمایل دارند جهت دریافت وام به این صندوق معرفی کنند.

دلاور  خاطر نشان کرد: در میزان هم افزایی و تشویقی این صندوق، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال سپرده ، ۲۵ درصد، ۵۰۰ تا یک میلیارد ریال، ۵۰ درصد ، یک تا ۵ میلیارد ۷۵ درصد و بالای ۵ میلیارد ریال، از ۱۰۰ درصد هم افزایی اختصاص خواهد یافت و چنانچه اختیار مصرف و هزینه کرد این سپرده ها به امداد واگذار تا به مددجویان خود پرداخت کند، میزان این هم افزایی با هر مبلغ سپرده، ۱۰۰ در صد خواهد بود.

وی با اذعان به انیکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت لارستان در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۱۲۸ فقره وام کارگشایی و اشتغال را به ارزش کل ۸ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال پرداخت کرده است، اضافه کرد: از این میزان ۳ میلیارد آن وجوه اداره شده خیرین است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین