شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جریمه میلیاردی قاچاقچی گوسفند در لارستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از صدور حکم به ضبط دام قاچاق به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی برای قاچاقچی گوسفند خبر داد. به گزارش…

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از صدور حکم به ضبط دام قاچاق به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی برای قاچاقچی گوسفند خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سالاری اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان لارستان در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه تریلی مشکوک که با متوقف کردن و بازرسی از آن تعداد ۹۹ راس احشام به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

او، با اشاره به بازداشت راننده تریلی و ارجاع موضوع به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، تصریح کرد: با دفاعیات بلاوجه متهم و همچنین نظربه یک دست و یکسان بودن دام‌های مکشوفه که همگی حاکی از انتقال دام به قصد قاچاق به خارج از کشور بود، تخلف متهم محرز و مسلم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط دام مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

سالاری اضافه کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت‌ها و گزارش‌های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش‌های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین