پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اجرای آسفالت روستای کارگاه از بخش صحرای باغ لارستان

مدیر بنیاد مسکن لارستان از اجرای آسفالت روستای کارگاه از بخش صحرای باغ لارستان با مشارکت بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این طرح در راستای توسعه و محرومیت زدایی…

مدیر بنیاد مسکن لارستان از اجرای آسفالت روستای کارگاه از بخش صحرای باغ لارستان با مشارکت بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این طرح در راستای توسعه و محرومیت زدایی و افزایش رضایتمندی روستاییان و حفظ جمعیت و بافت سنتی روستا انجام شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، امیر برومند اظهار داشت: اجرای طرح های بهسازی و توسعه معابر در قالب طرح هادی روستاها موجب ایجاد سهم برابر و عادلانه در دسترسی به توسعه می گردد و نمادی از فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی است.

مدیر بنیاد مسکن لارستان با ارائه گزارشی از فعالیت های توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان  ادامه داد:  ۳۴۰ فقره تسهیلات و بلاعوض مسکن محرومین (با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ريال تسهیلات و ۳۰۰ میلیون ريال بلاعوض) به مبلغ کل: ۲۷۲ میلیارد ريال و  ۱۰۰  فقره تسهیلات بلاعوض دومعلولی تحت پوشش سازمان بهزیستی ، اقشار کم درآمد ، طلاب ، ایتام و … نیز در سال گذشته پرداخت شده است .

مهندس برومند همچنین از پرداخت ۸۹۰ فقره تسهیلات بلاعوض محرومین، حوادث (احداثی،معیشتی،تعمیری)، دومعلولی، اقشار کم درآمد، ایتام ،تفاهم نامه سه جانبه و طلاب به مبلغ کل ۲۰۰ میلیارد ريال در لارستان خبر داد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان گفت: ساخت پروژه ۸۸ واحدي لارستان  در زميني به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع وسعت، مشتمل بر ۲۱ بلوک که ۱۹ بلوک آن ۴ واحدی و ۲ بلوک ۶ واحدی می‌باشد با زیربنای ۹ هزار و ۶۲۴ مترمربع و ۹ هزار و ۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ با هزینه تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن در سال گذشته است.

وی همچنین از ثبت نام و تشکیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن جهت ۲ هزار و ۵۵۴ نفر   که یک هزار و ۱۷۷ نفر افتتاح حساب کرده اند خبر داد و گفت:  تاکنون مبلغ ۶۳٫۶ میلیارد تومان آورده متقاضیان واریز شده است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین