پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 32

روند اجرای 10 طرح عمرانی عمادشهر بررسی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: ۱۰ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری افزون بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال در شهر عمادشهر در حال احداث است. به گزارش میلاد لارستان…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: ۱۰ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری افزون بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال در شهر عمادشهر در حال احداث است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، احمد علمدار بخشدار صحرای باغ و سید احمد قتالی امام جمعه، از طرح های در حال احداث شهر عمادشهر بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان ابتدا از اجرای عملیات سد خاکی تنگ قلات عمادشهر بازدید کرد.

جلیل حسنی در حاشیه این بازدید تصریح کرد: اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری با توجه به کاهش بارش و خشکسالی های اخیر مهم و ضروری است.

فرماندار ویژه لارستان در خصوص مشخصات فنی این طرح گفت: مساحت حوزه این سد خاکی ۶۵۰۰ هکتار، طول بند خاکی ۲۱۰ متر از نوع همگن، حجم آبگیری سالیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب، ارتفاع بند خاکی ۱۳ متر، حجم عملیات بتن ریزی ۱۷۰ هزار متر مکعب و حجم عملیات خاکریزی با تراکم ۹۵ درصد ۱۲۴ هزار مترمکعب است.

وی ادامه داد: برای اجرای این سد تاکنون ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و صندوق توسعه ملی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان هزینه شده که ۸۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسنی در ادامه از خط انتقال گازرسانی به بخش صحرای باغ لارستان نیز دیدن کرد.

فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه گازرسانی از نیازها و آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بوده است، اضافه کرد: با اجرای این طرح علاوه بر شهر عمادشهر، ۱۴ روستای بخش صحرای باغ شامل دیده‌بان، کردشیر، گاوبست، آبکوهی، تل‌کشی، کارگاه، باغ، کشکویه، ده‌میان، خلور، دشتی، زروان، حسین‌آباد و هرمود از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: گاز رسانی به بخش صحرای باغ شامل ۳۱۷ كیلومتر شبكه گاز رسانی، ایجاد یك ایستگاه CGS و ۹ دستگاه TBS است.

وی ادامه داد: نزدیك به سه هزار و ۴۰۰ خانوار در بخش صحرای باغ از مزایای گاز طبیعی طبیعی برخوردار خواهند شد.

جلیل حسنی یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به بخش صحرای باغ افزون بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال(دولتی) است که تاکنون بیش از ۹۰ در صد پیشرفت فیریکی را به همراه دارد و بزودی مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

حسنی در ادامه سفرش به شهر عمادشهر از چند پروژه دیگر شهری هم بازدید کرد.

این طرح ها شامل بلوار ورودی شهرداری به طول یک کیلومتر، جاده کمربندی غرب شهر به طول یک و نیم کیلومتر، جاده دسترسی به غار بنوو،۲ دستگاه ابنیه روبروی سالن ورزشی و محله اسلام آباد، دیوار سیل بند به طول ۵۰ متر و ساختمان شهرداری با زیربنای ۴۵۰ مترمربع بود.

برای اجرای این طرح ها نیز تاکنون ۴۰ میلیارد ریال توسط خیرین با همکاری دولت هزینه شده است.

فرماندار ویژه لارستان همچنین از بخشداری صحرای باغ و جاده روستای استاس نیز بازدید کرد.
ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین