یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

واحد مراقبتهای هاری مرکز عمادشهر فعال شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان از راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در مرکز خدمات جامع سلامت عمادشهر خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، حسن…

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لارستان از راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در مرکز خدمات جامع سلامت عمادشهر خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، حسن فزونی، اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار موارد حیوان گزیدگی در منطقه، در بازدید دوره ای انجام شده از بخش صحرای باغ و شهر عمادشهر، مقوله راه اندازی واحد مراقبتهای هاری مطرح شد که دکتر سلمان پور، رئیس دانشگاه دستور پیگیری و راه اندازی سریعتر این مرکز را صادر کرد.

وی افزود: حیوان گزیدگی من جمله حوادثی است که اقدام صحیح و به موقع پس از رخداد، جهت کنترل عوارض ناشی از آن را باید در اولویت قرار داد. لذا با توجه به بعد مسافت از اولین مرکز کنترل هاری، لزوم راه اندازی واحد مراقبتهای هاری در منطقه بیش از پیش مطرح بود.

فزونی خاطر نشان کرد: واکسن و سرم های مورد نیاز همچنین نیروی انسانی و ساز و کارهای لازم تامین شده و این مرکز به شکل شبانه روزی برای خدمت به مردم منطقه راه اندازی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه تصریح کرد: پیش از این آسیب دیدگان این گونه حوادث برای دریافت خدمات حیوان گزیدگی به لار مراجعه می کردند که از این پس همه خدمات مورد نیاز از جمله مراقبتهای اولیه، شستشو، واکسن و سایر موارد همانجا و در منطقه صحرای باغ انجام می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین