پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

بازدید فرماندار و نماینده مردم از مرکز مشارکت زنان نیکوکار لار

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم به مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) شهر لار رفتند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و نماینده مردم به مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) شهر لار رفتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) شهر لار بازدید و مسائل و مشکلات آنجا را مورد برسی قرار دادند.

در حاشیه این بازدید که خیل تاش معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و هوشنگ دلاور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیز حضور داشتند، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن قدردانی از تمامی اعضا هیات مدیره و مدیر عامل مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) لارستان و خیرین بنیاد نیک اندیشان هاشمی اظهار کرد: کارهای بزرگی که بوسیله زنان نیکوکار شهرستان و بخصوص اعضای هیئت مدیره این مرکز انجام گرفته است و خدا را شکر استمرار دارد، نیازمند حمایت همه جانبه است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی و ایجاد ارتباط مستمر بین مرکز و مجموعه دولتی اقدامات این مرکز گسترش یابد و زمینه اشتغال بیشتر بانوان این منطقه را فراهم آورد.

جلیل حسنی خطاب به اعضای هیئت مدیره مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) افزود: کاری که شما عزیزان بدون هیچ چشمداشتی انجام می دهید، کاری است که از نظر اخلاقی و انسانی توجیه دارد و خداپسندانه است و ما مسئولین هم بایستی کمک شما باشیم و حمایتتان کنیم.

وی ضمن تشکر از بانیان خیر این مرکز و کسانی که ادامه دهنده این فعالیت ها هستند؛ افزود: فرمانداری و تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان در حد توان هر کمکی از دستتمان بر بیاید برای ارتقا این مرکز مضایقه نمی کنیم و با جان و دل انجام خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی از تمامی اعضا هیات مدیره و مدیر عامل مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) لارستان و بنیاد نیک اندیشان هاشمی تقدیر و تشکر کرد.

حسین زاده در خصوص اختصاص زمین برای ساخت فاز دوم مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) در شهرجدید لار، بصورت تلفنی با مدیر کل راه و شهرسازی صحبت و این مهم را حل کرد.

پیش از این نیز خانم وثوقی عضو هیئت مدیره مرکز مشارکت زنان نیکوکار بنی فاطمه(س) لارستان هم از حضور نماینده مردم و فرماندار قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از این مرکز پرداخت و مسائل و مشکلاتی را بیان کرد.

در ادامه فرماندار و نماینده از قسمت های مختلف این مرکز بازدید کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین