سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اخبار کوتاه/پیگیری موضوعات مختلف توسط فرماندار لارستان در مرکز استان

فرماندار ویژه لارستان با حضور در شیراز، در دیدار با مسئولان استانی، مسائل و مشکلات را پیگیری کرد. تقاضای تامین اعتبار برای طرح های نیمه تمام لارستان در نشست داریوش…

فرماندار ویژه لارستان با حضور در شیراز، در دیدار با مسئولان استانی، مسائل و مشکلات را پیگیری کرد.

تقاضای تامین اعتبار برای طرح های نیمه تمام لارستان

در نشست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، فرماندار لارستان خواستار تامین اعتبار برای طرح های نیمه تمام و طرح های ورزشی سراسر منطقه لارستان بزرگ شد.

دکتر افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس هم قول مساعد داد که پیگیری های لازم را در خصوص مطالبات مطرح شده توسط فرماندار انجام دهد.

تقاضای تامین اعتبار برای اتمام آموزشگاه های نیمه تمام تخریب شده از سیل دی ماه ۱۴۰۰ لارستان

در نشست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با عبداللهی مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان فارس و مهندس میرزایی مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس در شیراز، فرماندار ویژه لارستان خواستار تامین اعتبار برای اتمام آموزشگاه های نیمه تمام تخریب شده از سیل دی ماه ۱۴۰۰ لارستان بویژه بخش بیرم شد.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان فارس و مدیر کل نوسازی مدارس استان هم قول مساعد دادند که پیگیری های لازم را در خصوص مطالبات مطرح شده توسط فرماندار انجام دهند.

ففرماندار لارستان خواستار سهولت اعطای تسهیلات برای سرمایه گذاران شد

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با دکتر کریم ریگی زادگان رییس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس در شیراز، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، فرماندار لارستان ضمن تشکر از مدیرعامل بانک ملی استان گفت: تلاش های کارکنان بانک ملی در تمامی عرصه های اقتصادی قابل اعتماد و یاری رسان مردم و یاور دولت در جهت تحقق و توسعه ملی می باشد.

وی افزود: پیگیری افزایش سهم لارستان از منابع تسهیلات اشتغالزایی، امهال اقساط معوق اقشار کم درآمد، سهولت اعطای تسهیلات برای سرمایه گذاران، مشاغل خرد و ازدواج و افزایش منابع بانک ملی لارستان از منابع استانی و غیره بخشی از مطالبات حوزه بانکی شهرستان از مجموعه بانک ملی استان می باشد.

ریگی زادگان رییس اداره امور شعب بانک ملی استان فارس هم قول مساعد داد که پیگیری های لازم را در خصوص مطالبات مطرح شده توسط فرماندار را انجام دهد.

تقاضای افزایش سهمیه آرد مصرفی برای لارستان

در نشست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان با مهدی جمالی مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان فارس که زارع معاون بازرگانی مدیر کل غله وخدمات بازرگانی استان فارس نیز حضور داشت، فرماندار مشکلات حادث شده اخیر برای بعضی ازواحدهای نانوایی لارستان مطرح کرد و خواستار افزایش سهمیه آرد مصرفی برای لارستان شد.

در ادامه دکتر جمالی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس هم قول مساعد داد که موارد مطرح شده از سوی فرماندار را پیگیری و اجرایی کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخبار کوتاه/پیگیری موضوعات مختلف توسط فرماندار لارستان در مرکز استان”

  1. لاری معلم گفت:

    همه اش قول مساعد میدهند اما خبری از عمل نیست.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین