سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس وارد بیمارستان لارستان شد

  معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس وارد بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس وارد بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر امین والی پور، معاون درمان دانشکده با اشاره به اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس به بیمارستان لار اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات سی تی اسکن به بیماران در بیمارستان امام رضا (ع)، به عنوان ریفرال بیماران کرونایی و افزایش تعداد بخش های بستری و مراقبت های ویژه، میزان استفاده از دستگاه ۲ اسلایس فعلی که بیش از ۱۲ سال از عمر مفید آن می گذرد افزایش یافته است.

وی افزود: به همین منظور، با همیاری و مساعدت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان، یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و متعلقات آن به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تحویل بیمارستان امام رضا (ع) شد.

معاون درمان دانشکده با اشاره به اینکه عامل اصلی مرگ و میر در بیماران کرونایی، درگیری ریه است گفت: دستگاه سی تی اسکن در خط نخست تشخیص کووید۱۹ قرار دارد که به تشخیص میزان درگیری ریه و نیز ارزیابی روند بهبود وضعیت بیمار کمک می کند.

دکتر والی پور با تشکر از منصور اسماعیلی مدیر عامل بنیاد نیم اندیشان هاشمی خاطرنشان کرد: مبلغ ۶ میلیارد ریال هزینه خرید دستگاه توسط «آقای حاج علی اکبر معتمد» و بازسازی ساختمان نصب دستگاه نیز توسط «مرحومه حاجیه بی بی جان معتمد» همسر سید ابوطالب هاشمی زاده و با مشارکت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان فراهم شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین