شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

همه پای کار حسینیم… شما هم بسم الله…؛‌کمک حدود 68 میلیون تومانی به بیماران کرونایی تنها در 4 روز

وقتی نام کار خیر و کمک به هم نوع می آید لارستان بزرگ همواره پیش قدم است. این بار در پیک پنجم کرونا و در بحران مشکلات معیشتی برای برخی…

وقتی نام کار خیر و کمک به هم نوع می آید لارستان بزرگ همواره پیش قدم است. این بار در پیک پنجم کرونا و در بحران مشکلات معیشتی برای برخی مردم، کمک های بلند همت مردم منطقه در قالب رزمایش رحمت حسینی توانسته قدم های استواری در راستای حل مشکلات بردارد.

همزمان با ماه محرم و شور حسینی که البته با رعایت پروتکل در منطقه در حال برگزاری است، رزمایش رحمت حسینی تکمیل کننده این شور محرمی شده و در راستای مدیریت نذورات، گره گشایی از نیازمندان، کمک هزینه درمان بیماران کرونایی، تهیه بسته های ارزاق و تهیه مایحتاج کادر درمان به همت گروه جهادی مهرورزان اجتماعی و با دستان سخاوتمند مردم لارستان همراه گردیده است.

تنها پس از چند روز از فراخوان این رزمایش مهم، حدود ۶۸ میلیون تومان کمک های اهدایی در راستای حل مشکلات کرونایی و کمک به اقشار محروم خرج گردیده که در نوع خود قابل توجه می باشد. موارد زیر تنها شروعی بر خدمت صادقانه و حمایت همیشگی مردم در امور خیریه و لزوما کمک به هم نوع می باشد.

خرید دو کپسول اکسیژن به ارزش ۱۰ میلیون تومان با هماهنگی بیمارستان امام رضا(ع) به همت هیئت مذهبی علی بن موسی الرضا(ع) (۲۰ مردادماه ۱۴۰۰)

واریز ۲۰ میلیون تومان کمک های مردمی جهت درمان بیماران کرونایی (۲۱ مردادماه ۱۴۰۰)

۵ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری اهدایی مردم ، خرید یک کپسول اکسیژن ۱۰لیتری مبلغ ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان، خرید ۵ مانومتر به مبلغ ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان، ترخیص ۶ بیمار نیازمند کرونایی به مبلغ ۶.۵٠٠.٠٠٠، تهیه ی دارو بیمار نیازمند ۸۰۰.۰۰۰ تومان (۲۲ مردادماه ۱۴۰۰)

 

خرید یک کپسول اکسیژن به ارزش ۵ میلیون تومان اهدایی توسط لبنیات دلداده،‌ واریزی کمک های مردمی۱۲٫۷۳ میلیون  تومان،‌ کمک به  ترخیص شش بیمار نیازمندکرونایی بمبلغ ۴٫۱۸ میلیون تومان،‌ تهیه ی داروی بیمار نیازمند بمبلغ ۹۴۰ هزار تومان،‌مشارکت ۱۵نفر از جهادگران سلامت در طرح واکسیناسیون شیفت عصر(‌۲۳ مرداد ۱۴۰۰)

لارستانی های عزیز می توانند جهت همراهی و مشارکت در این امر و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۹۳۰۷۸۱۳۵۹۹ تماس حاصل فرمایند.

همچنین شماره کارت جهت مشارکت در امور خداپسندانه و کمک به نیازمندان آسیب دیده بنام گروه جهادی مهرورزان اجتماعی و به شماره ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۳۴۷۴ (علیرضا پیرمراد) می باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “همه پای کار حسینیم… شما هم بسم الله…؛‌کمک حدود 68 میلیون تومانی به بیماران کرونایی تنها در 4 روز”

  1. خوری کاسب گفت:

    اخیرا مردم خور کمکهای زیادی. به بیمارستان لارکرده اند. آنها. را از مسولین سوال کنید. آنها را هم رسانه ای کنید. وقدر دانی. کنید

  2. از لطیفی راشد گفت:

    همه پای کارمند چه حسینی وچه محمدی خدا به خیران. برکت دهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین