پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

نصب 3 اتوترانس برق به ارزش36 میلیارد ریال در روستاهای لارستان

۳ دستگاه تقویت کننده ولتاژ در روستاهای لارستان نصب گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان مقارن با گرامیداشت هفته دولت ٣ دستگاه تقویت کننده…

۳ دستگاه تقویت کننده ولتاژ در روستاهای لارستان نصب گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان مقارن با گرامیداشت هفته دولت ٣ دستگاه تقویت کننده ولتاژ به ارزش ٣ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان لار مورد بهره برداری قرار گرفت.

دامن کشان مدیر توزیع برق لارستان با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ از آنجایی که تامین برق مطمئن و پایدار یکی از اهداف شرکت‌های توزیع نیروی برق بوده و تامین ولتاژ مناسب برای مشترکین خصوصاً در مناطق گرمسیری یکی از دغدغه های مدیریت های برق شهرستان می باشد، این مدیریت در سال گذشته ٣ منطقه روستایی که به دلیل فاصله زیاد از پستهای فوق توزیع با مشکل افت ولتاژ مواجه بودند را شناسایی نمود و پروژه های پیشنهادی جهت رفع این مشکل تعریف و تصویب گردید.

دامن کشان اضافه نمود: این ٣ دستگاه اتو ترانس که قابلیت افزایش ولتاژ شبکه فشار متوسط را به میزان حداکثر ۱۰ درصد دارند از محل اعتبارات استانی مجموعاً به ارزش ۳۶ میلیارد ریال خریداری شده و  جهت روستا های واقع در بخش‌های جویم، بنارویه و مرکزی لارستان نصب و مجموعاً ٢٠٨٠ مشترک از مزایای آن بهره مند می گردند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۶:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین