جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر کل راه وشهرسازی لارستان مطرح کرد

فاصله لارستان به شرق کشور 60 کیلومتر کاهش می یابد

میلاد لارستان: مدیر کل راه وشهرسازی لارستان گفت: با بهره برداری از محور لار زرین دشت، فاصله لارستان به شهرها و استانهای شرقی کشور ۶۰ کیلومتر کاهش می یابد.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان گفت: با بهره برداری از محور لار زرین دشت، فاصله لارستان به شهرها و استانهای شرقی کشور ۶۰ کیلومتر کاهش می یابد.

به گزارش میلاد لارستان؛ دربازدید شش ساعته مهندس محمد رضا باقری فرد از حوزه اداره راه وشهرسازی جویم و لارستان از پروژه های راهداری و راهسازی این حوزه ها بازدید به عمل آمد.

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در بازدید خود از تونل بزن عنوان داشت : محور جهرم به لار به دلیل اینکه نزدیکترین و ایمن ترین مسیر برای دسترسی به آبهای نیل گون خلیج فارس بوده و پر تردد است از اهمیت زیادی برخوردار است و در حال حاظر طی چند ماه اخیر اقدامات خوبی از نظر ایمن سازی ورودی و خروجی و داخل تونل صورت گرفته است و از نظر ایمنی از وضعیت خوبی برخوردار می باشد.

وی در ادامه از ورودی های جویم و بنارویه بازدید نمود و حذف چند نقطه پر حادثه و ایمن سازی ورودی بنارویه را در دستور کار قرار داد.

مهندس باقری فرد در خصوص محور لار- زرین دشت نیز افزود: این محور یکی از محور های مهم این اداره کل است که با بهره برداری از این محور فاصله لار به شهرها و استانهای شرقی کشور ۶۰ کیلومتر کاهش می یابد.

وی ادامه داد : طول این محور ۴۵ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و تعداد ۳۷ دستگاه پل با دهانه ۲ تا ۵ متری در این محور باید ساخته شود که در حال حاضر عملیات احداث این پل ها به اتمام رسیده و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.

خبرنگار: روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین