جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مادر 5 قلوهای لارستانی نام 5 تن آل‌عبا را برای فرزندان خود انتخاب کرد

یک مادر اهل روستای فرشته‌جان بخش جویم لارستان که به تازگی صاحب نوزادان ۵ قلو شده است، نام ۵ تن آل‌عبا را برای فرزندان خود انتخاب کرد. به گزارش میلاد…

یک مادر اهل روستای فرشته‌جان بخش جویم لارستان که به تازگی صاحب نوزادان ۵ قلو شده است، نام ۵ تن آل‌عبا را برای فرزندان خود انتخاب کرد.

به گزارش میلاد لارستان، در روزهای اخیر، خبر تولد ۵ قلوها در یکی از بیمارستان‌های شیراز بسیار خبرساز شد و در فضای مجازی دست‌به‌دست شد.

مادر جوان ۲۹ساله لارستانی در دومین فرزندآوری خود صاحب چهار پسر و یک دختر شده است. برای اطلاع از وضعیت جسمانی نوزادان و آشنایی بیشتر با این خانواده، خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی با منیژه عرب‌فیروزی مادر این پنج قلوها انجام داده است که در زیر می‌خوانیم.

این مادر ضمن شکر‌گذاری از خداوند متعال بدلیل تولد این پنج قلوها با بیان اینکه در دومین زایمان خود صاحب این پنج قلوها شده است، اظهار داشت: فرزند نخست من یک پسر ۱۲ ساله است.

وی با اشاره به اینکه از هفت هفتگی متوجه شده که پنج نوزاد را وضع حمل می‌کند و این در حالی است که تولد چند قلو در بین اقوام و خانواده آنها سابقه نداشته، افزود: نوزادان تازه متولد شده زودرس بوده و در ۳۱ هفتگی پای به دنیا گذاشته‌اند.

عرب‌فیروزی درخصوص وضعیت جسمانی نوزادان نیز گفت: ۳ نفر از آنها در بخش نوزادان و ۲ نفر نیز در بخش NICU تخت مراقبت هستند.

این مادر جوان لارستانی ارادت خود به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بسیار زیاد دانست و خاطر نشان کرد: اسم این پنج قلوها را محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین انتخاب کرده است.

وی شغل پدر این نوزادان ۵ قلو را کارگر ساختمانی اعلام کرد و ادامه داد: بدلیل عدم وجود موقعیت شغلی برای پدر، مجبور به مهاجرت از روستای خود به شهر شیراز شده‌اند و اکنون در این شهر سکونت دارند.

عرب‌فیروزی با اشاره به اینکه در حال حاضر به شکل خانوادگی به عنوان نگهبان در یکی از باغ‌های شیراز ساکن هستند، تصریح کرد: به جهت وضعیت مالی نامساعد، حتی امکان رهن منزل را نداریم و در باغ تا پنج ماهگی برای گذران زندگی مشغول آبیاری درختان بوده است.

وی خواستار حمایت مالی از سوی مسئولان و خیرین شد و بیان کرد: به جهت عدم تمکن مالی حتی برای انجام سونوگرافی مجبور به قرض پول از آشنایان بوده و اکنون از کمترین وسایل مورد نیاز در منزل برخوردار است.

این مادر با بیان اینکه خانواده‌اش نیاز شدید به کمک مالی دارند، اضافه کرد: برای تهیه شیر و پوشاک نوزادان تازه متولد شده نیاز به حمایت دارد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین