پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ضرورت تشکیل کارگروه

امام جمعه محترم لارستان، در خطبه های نماز جمعه ۱۴۰۰/۰۶/۲۶برای پیگیری کارها در لارستان، خواستار تشکیل یک کارگروه شد که بتوانند با تلاش خویش و پیگیری مستمر در استان و…

امام جمعه محترم لارستان، در خطبه های نماز جمعه ۱۴۰۰/۰۶/۲۶برای پیگیری کارها در لارستان، خواستار تشکیل یک کارگروه شد که بتوانند با تلاش خویش و پیگیری مستمر در استان و تهران، فعالیت ها را پیش برده و به انجام برسانند.

پیشنهاد امام جمعه بجا، به موقع وارزشمند است و مردم منطقه باید برای تحقق آن آستین ها را بالا زنند و از نیروهای فعال و کاردان در منطقه بهره برداری نمایند.

شایسته‌است تشکل این کارگروه از شخصیت‌ها و اصنافی باشد که بتوانند بیاندیشند، بنویسند، بگویند، خواسته‌های به‌حق مردم را تحلیل کنند و به نتیجه برسانند به‌همین‌منظور از اقشار مختلف فرهنگیان ،دانشگاهیان، خیرین، شوراهای شهر و شهرستان و بعضاً بخش‌ها، روحانیون، تجار و کسبه و… گزینش شوند و یک کارگروه قوی و کاردان تشکیل شود، که در پیگیری امور و رسیدگی به نیازها کوشا باشد.

 بدیهی است اقشار نامبرده وحی منزَل نیست و دلسوزان می‌توانند در افزایش و کاهش آن سهیم باشند، ولی به هر ترتیب باید از جمعی استفاده شود که بتوانند بهتر و بیشتر خدمت‌رسانی نمایند و گرفتاری‌ها را سریع‌تر مرتفع سازند.

 شنیده‌ها حاکی است که شورای شهر، قبل از این درپی تشکیل کارگروهی فعال بوده و جلساتی نیز در محل شورا برگزار کرده‌است، تا برای رتق‌وفتق امور فعالیت نمایند.

 شایسته است شهروندان در تقویت و استحکام آن کارگروه بکوشند، تا از نیروها کمال استفاده شود از موازی کاری ممانعت به عمل آید.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین