جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان انجام شد:

افتتاح کافه کتاب پاراگراف و خانه فرهنگ شماره 2 در لارستان

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان کافه کتاب پاراگراف و خانه فرهنگ شماره ۲ در لارستان افتتاح شد.

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان کافه کتاب پاراگراف و خانه فرهنگ شماره ۲ در لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، با حضور علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان،سید علی اصغر رفعت حقیقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و جمعی از هنرمندان و نویسندگان لارستانی، کافه کتاب پاراگراف و خانه فرهنگ شماره۲ در لارستان افتتاح شد.

سید علی اصغر رفعت حقیقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان در سخنانی کوتاه ابراز امیدواری کرد که این خانه فرهنگ تخصصی با محوریت ادبیات بتواند دین خود را به جامعه و هنرمندان ادا کند و منشاء تغییر و تحول  و محلی برای هنرمندان و هنردوستان و علاقه مندان برای بحث و گفتگوی ادبیاتی و مسائل روز جامعه باشد.

احسان اسماعیلی مسوول کافه کتاب پاراگراف نیز با اشاره به لزوم توجه بیشتر به فرهنگ کتاب و کتابخوانی این مکان فرهنگی و آرام را جهت نقد و بررسی آثار ادبی همراه با صرف نوشیدنی های گرم عنوان کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: در حال حاضر بالغ بر ۵۰ عنوان کتاب ویژه کودکان و ۱۵۰ عنوان کتاب ویژه بزرگسالان در کافه کتاب پاراگراف موجود است و ۳ نفر نیز مشغول به کار شده اند  که علاقه مندان می توانند از فضای این محیط و دیگر خدمات صرف سرویس ارائه شده بهره مند شوند.

گفتنی است نجیب زاده فرماندارویژه لارستان و رفعت حقیقی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ،مبلغ ۲۳ میلیون ریال را جهت خرید کتاب برای این مکان تازه تاسیس اختصاص دادند.

اضافه می گردد کافه کتاب پاراگراف و خانه فرهنگ شماره ۲ لارستان ،واقع در ۱۲ متری سینما ، بلوک اول بعد از ظهرها میزبان شهروندان می باشد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین