شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اهدای ٨٠٠ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند لارستانی

مسول دفتر بسیج دانش آموزی لارستان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تحصیل دانش‌آموزان با شرایط کرونایی با هدف کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، تا کنون ٨٠٠ بسته…

مسول دفتر بسیج دانش آموزی لارستان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تحصیل دانش‌آموزان با شرایط کرونایی با هدف کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، تا کنون ٨٠٠ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان اهدا شده است.

امین دلخسته در گفت‌وگو با میلاد لارستان اظهار کرد: مرحله سوم اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر و تبلت و گوشی‌های هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان در قالب پویش لبخند همکلاسی توسط مرکز نیکوکاری شهید سلیمانی و با همکاری مؤسسات خیریه و گروه های جهادی در حال انجام است .

وی با بیان اینکه تا کنون ٨٠٠ بسته لوازم‌التحریر طبق نیازسنجی‌های مدارس میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است، افزود: ارزش بسته‌های لوازم‌التحریر ٨٠ میلیون و موبایل و تبلت ۱۱۵ میلیون تومان بوده است.

امین دلخسته با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند علی‌رغم وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات الکترونیکی و لوازم‌التحریر را ندارند، عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر شهرستان علاوه‌بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها گامی در راستای توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

دلخسته در پایان خاطر نشان کرد: یادمان شهید لندی دانش‌آموز فداکار دهه هشتادی در محیط آموزش‌وپرورش لارستان برپا و با ادای احترام فرهنگیان و فرماندهی سپاه و جمعی از پاسداران با اهدای گل، یادبود این شهید گرامی داشته شد و به پاسداشت این شهید دهه ی هشتادی قهرمان مرحله ی سوم توزیع بسته های لوازم التحریر به پاسداشت این شهید والامقام صورت خواهد گرفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین