چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

پیشنهاد زمین از سوی مدیران شهری خور برای ساخت مسکن ملی

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان دیدار و درباره مباحث مختلف گفت‌وگو کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری…

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خور با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان دیدار و درباره مباحث مختلف گفت‌وگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری خور، مهندس حلیمی شهردار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر خور و پرسنل شهرداری با مهندس شیبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و معاونین وی دیدار کردند.

مهندس حلیمی ضمن تشکر بابت تشکیل این جلسه‌ به بیان مسائل کلان شهر از قبیل پیشنهاد زمین جهت اختصاص به طرح اقدام ملی مسکن، اجرای تفاهم نامه مربوط به صنایع مزاحم شهری، قدرالسهم شهرداری بابت اراضی بنیادی و تعریض پل ورودی شهر از سمت استان هرمزگان پرداخت.

حلیمی در ادامه تکمیل فاز اول محور دوبانده لار بستک را کار بزرگی خواند و از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی تقدیر و تشکر کرد.

مهندس شیبانی نیز ضمن تبریک انتخاب شورای اسلامی و همچنین انتصاب مجدد شهردار، از پيشنهاد شهرداری در معرفی زمین طرح اقدام ملی مسکن استقبال کرد و دستور بررسی به معاون مربوطه را صادر کرد.

همچنین در خصوص بحث صنایع مزاحم شهری و قدرالسهم شهرداری از اراضی بنیادی نیز قول پیگیری داده و از معاونین مربوطه خواست به صورت ویژه تا حصول نتیجه این موضوع را بررسی کنند.

شیبانی در خصوص تعریض پل واقع در میدان خلیج فارس گفت: در صورتیکه در محدوده اداره کل راه و شهرسازی واقع شده باشد عملیات تعریض آن شروع خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پیشنهاد زمین از سوی مدیران شهری خور برای ساخت مسکن ملی”

  1. خور گفت:

    الحمدالله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین