سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری جلسه مشترک شوراهای اسلامی و شهرداران دهکویه و خور

جلسه مشترک شوراهای اسلامی و شهرداران دهکویه و خور برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهردهکویه، در این دیدار که به…

جلسه مشترک شوراهای اسلامی و شهرداران دهکویه و خور برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهردهکویه، در این دیدار که به پیشنهاد و میزبانی شورا و شهرداری دهکویه برگزار شد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهای دهکویه، خور به بیان نقطه نظرات خود و طرح پیشنهادات پرداختند و بر ایجاد انسجام هر چه بیشتر میان دو شهر تاکید و پیگیری مشترک برای حل مشکلات مشترک دو شهررا خواستار شدند.

در این دیدار رنجبری رئیس شورای اسلامی و اسکندری شهردار شهر دهکویه، ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی وابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، ابراز امیدواری کردند با ایجاد تعامل سازنده و هدفمند میان دو شهر، زمینه ساز توسعه و پیشرفت و هدف از تشکیل این جلسه را هم‌افزایی هر چه بیشتر دو شهر برشمرد و با تاکید بر منافع مشترکی که هر دو شهردارند خواستار ادامه‌دار بودن این جلسات شدند.

در ادامه مهندس قانع رئیس شورای اسلامی و جناب آقای حلیمی شهردار خور ،ضمن تشکر و سپاس از دعوت شورا و شهرداری، اینگونه جلسات را بسیار مفید و ارزشمند دانستند که می تواند منشا خیرات فراوانی شود و در جهت انتقال تجربیات هیچ گونه کوتاهی نخواهند کرد و همچنین هرگونه همکاری و همراهی که باعث پیشرفت شود، استقبال خواهند کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین