پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بررسی مسائل و مشکلات ۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لار

در بازدید میدانی کارگروه رفع موانع تولید لارستان مسائل و مشکلات ۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لار مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

در بازدید میدانی کارگروه رفع موانع تولید لارستان مسائل و مشکلات ۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه لارستان، با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه و حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارگری، ریاست دادگستری و دادستان و  رؤسای ادارات صمت، تامین اجتماعی و مالیات لارستان، از ۴ واحد تولیدی شهرک صنعتی لار بازدید به عمل آمد و مسائل و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید میدانی که به دعوت رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت لارستان انجام شد، اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با حضور در ۴واحد‌ تولیدی مصنوعات چوبی،تولید لوله پلی اتیلن، پنبه پاک کنی و ریسندگی و شرکت تولید کنسرو ماهی خورشید طلایی شهرک صنعتی لار، پس از شنیدن صحبت های مدیران و کارگران این واحدها، مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در جریان این بازدید، جذب،مدیریت و هدایت سرمایه  به سمت تولید و اشتغال و پرهیز از تمرکز سرمایه‌گذاری در بخش های غیرمولد و اشتغال زا که صرفاً در جهت منفعت طلبی عده ای خاص می باشد را ضروری دانست و از آمادگی مجموعه سپاه و بسیج برای یاری رساندن به واحد‌های تولیدی مشکل دار و ادارات متولی در راستای رونق تولید و اشتغال خبر داد.

در ادامه و با پیشنهاد ریاست دادگستری لارستان مقرر گشت این بازدیدها به طور ماهیانه و با حضور همه اعضا صورت پذیرد و پس از هر بازدید، جلسه ای برای بررسی مشکلات و رفع موانع واحد‌های تولیدی برگزار شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین