چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
قابل توجه فرمانداران 4 شهرستان، ائمه جمعه و نماینده در انتصابات جدید به روش نوین...

اندر احوال 8 تغییر مدیریتی در حوزه راه و شهرسازی لارستان

طی هفته جاری شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان طی ۸ تغییر مدیریتی در مجموعه خود به یک پوست اندازی اساسی دست زد که با واکنش های متفاوتی نیز…

طی هفته جاری شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستان طی ۸ تغییر مدیریتی در مجموعه خود به یک پوست اندازی اساسی دست زد که با واکنش های متفاوتی نیز همراه بوده است مرور تغییرات مدیریتی شبانی قابل تامل است :

۱️⃣انتصاب رهام سليمانى (رئیس قبلی اداره راه و شهرسازی لامرد) به سمت معاون مدير كل و سرپرست اداره راه و شهرسازى لارستان به جای محسن طالب زاده
۲️⃣ انتصاب علی منصوری به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی لامرد به جای رهام سلیمانی
۳️⃣انتصاب محسن طالب زاده ( رئیس قبلی اداره راه و شهرسازی لارستان ) به سمت سرپرست مدیریت فنی و اجرایی
۴️⃣انتصاب محمد جان پرور به سمت سرپرست مدیریت املاک و حقوقی به جای محمد صادق یادگار
۵️⃣انتصاب شهرام میرزایی به سمت سرپرست مدیریت معماری و شهرسازی به جای سلمان مهرابی
۶️⃣انتصاب محمدرضا قیصری به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی گراش به جای محمد مریمی
۷️⃣انتصاب محمد مریمی (رئیس قبلی اداره راه و شهرسازی گراش) به سمت سرپرست راه و شهرسازی مهر به جای مسعود امینی
۸️⃣ انتصاب محمدحسین عباسی به سمت سرپرست راه و شهرسازی جویم به جای سیف اله عباسی(بازنشست شده)

در این انتصابات جدید دو مدیر لاری و گراشی یعنی آقایان «یادگار» و «مهرابی» برکنار و دو مدیر لامردی به‌ترتیب در ادارات راه‌ و شهرسازی لامرد و مهر و چند مدیر غیربومی دیگر به عنوان رئیس در پست‌های دیگر سمت گرفته و تنها محسن طالب زاده لاری به سمت مدیر فنی و اجرایی منصوب شد.

به گزارش میلادلارستان این موضوع و همزمانی این تغییرات با تغییرات موجود در هیات دولت جدید که البته به نظر می رسد سرعت تغییرات موجود در این اداره کل از تغییرات موجود در هیات دولت سیزدهم هم نسبت به خود سریعتر بوده، حاوی نکات قابل تاملی می باشد:

الف) اساسا تغییرات مدیریتی در هر سازمان و ارگانی وجود داشته و از اختیارات مدیر سازمان میباشد. البته مبنای تخصص، تعهد و کارکرد قبلی فرد از جمله مواردی است که بایستی مدنظرقرار گیرد. در حوزه ادارات منطقه ای استفاده از نیروی بومی نیز به عنوان یک موضوع مهم باید لحاظ گردد چه آنکه بسیاری اوقات معتقدیم نیروی بومی شناخت و دلسوزی بیشتری نسبت به نیروی غیر بومی دارد.

ب) در بررسی مدیران منصوب شده توسط مدیر کل راه و نیز با نظری دیگر بر مدیران برکنار شده می توان مشاهد نمود که تعداد زیادی از نیروهای بومی منطقه ( از جمله آقایان یادگار و مهرابی که لاری و گراشی اند به علاوه آقای افتخار که چندی پیش بلاسمت شد) جای خود را به مدیران غیر بومی داده اند.

ج) این تغییرات اگرچه با نگاه تحولی در سیستم در نگاه مدیر شاید صحیح باشد، اما باید پرسید که آیا مدیران بومی قبلی ضعیف بوده اند که چنین تغییراتی در سیستم اعمال شده است؟ آیا مدیر کل جدید که معلوم نیست در دولت جدید خود نیز تغییر یابد و یا ماندگار باشد به دنبال به اصطلاح محکم کردن جایگاه خود و به اصطلاح مهره های خود در سازمان است؟!

د) چندی قبل در ۳۱ شهریور ماه میلاد لارستان طی یادداشتی با عنوان “سهم لاریها نگهبانی و سهم غیربومی ها پستهای کارشناسی و مهم” به نحوی یک هشدار را به مسئولان لارستان در خصوص برخی جابجایی ها در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی لارستان اعلام نمود.

ه) حال باید مسئولان منطقه اعم از فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه، نماینده مردم در این خصوص بررسی نموده و پاسخ دهند که حذف نیروهای بومی در منطقه و آن هم در یک اداره کل که حوزه فعالیتش از ۱۴ استان کشور فراتر است آیا با هدف خاصی بوده است و چرا اساسا نیروهای بومی بیشتری در انتصابات جدید مورد استفاده قرار نگرفت؟ چرا از نیروهای بومی قبلی در جایگاه های دیگر اداره کل بهره گرفته نشده است؟

♦️شاید به این سوالات نیز به قول آفتاب لارستان باید پاسخ داد که چه می‌شد سرعتِ راه‌سازی این مجموعه نیز همچون سرعتِ پاکسازیِ مدیرانِ لارستانی آن بود!

میلاد لارستان آماده انتشار پاسخ مسئولان در این خصوص می باشد

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین