شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

شرایط ثبت‌ نام مسکن جهش تولید در ۹ شهر حوزه استحفاظی راه و شهرسازی لارستان

مديركل راه و شهرسازى لارستان با اعلام آغاز ثبت‌نام متقاضیان جهش تولید مسکن، جزئیاتی از مراحل ونحوه ثبت نام را تشریح کرد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره…

مديركل راه و شهرسازى لارستان با اعلام آغاز ثبت‌نام متقاضیان جهش تولید مسکن، جزئیاتی از مراحل ونحوه ثبت نام را تشریح کرد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان،  شبانی اظهار داشت : ثبت‌نام جهش تولید مسکن از ۲۸ مهر ماه در شهرهای *اوز، خنج، لامرد، علامرودشت، گراش، اشکنان، بیرم، جویم و مُهر* که زمین برای آن ها تامین شده، آغاز شده است.

 وى با بيان اينكه: اطلاعات هویتی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آن ها که واجد الشرایط هستند به همراه شهر مورد تقاضا، باید توسط متقاضیان در سامانه وارد شود، افزود : بعد از پالایش اولیه و بعد از آنکه متقاضیان واجد شرایط شناخته شدند از پذیرفته شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مجری از جمله بنیاد مسکن، دعوت می شود تا سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود كه پس از کنترل سابقه ۵ سال سکونت، در نهایت تایید نهایی به متقاضی داده می‌شود.

شبانى تصريح كرد : افرادى که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، تمامی مزایای موجود در طرح قانون جهش تولید مسکن نیز مشمول آن ها خواهد شد و تفاوت ماهیتی از نظر مزایا برای متقاضیان وجود ندارد و طبق زمان بندى در صورت مشارکت، پروژه‌ها، تحویل متقاضیان می‌شود. وى افزود : متقاضیانی که شهر مورد تقاضای آن ها در این دوره از ثبت نام در لیست شهرها نیست باید منتظر باشند تا اراضی در شهر مورد تقاضای آن ها نيز تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطر نشان كرد : محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد و طی یک ماه امکان ثبت‌نام در سامانه جهش تولید مسکن به نشانی (saman.mrud.ir) وجود دارد

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین