دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

72 درصد جمعیت لارستان، خنج و اوز واکسیناسیون شده اند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه میزان واکسیناسیون در بین جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در نوبت اول ۷۲ درصد و در نوبت دوم ۱۳ درصد است…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه میزان واکسیناسیون در بین جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در نوبت اول ۷۲ درصد و در نوبت دوم ۱۳ درصد است گفت: در بین جمعیت ۱۸ سال به بالا در نوبت اول ۷۲ درصد و در نوبت دوم ۴۸ درصد تاکنون بوده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه در مورد میزان واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش این مجموعه اظهار داشت: میزان واکسیناسیون در بین جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال در نوبت اول ۷۲ درصد و در نوبت دوم ۱۳ درصد و در بین جمعیت ۱۸ سال به بالا در نوبت اول ۷۲ درصد و در نوبت دوم ۴۸ درصد تاکنون بوده است.

وی تصریح کرد: واکسن‌های موجود در مراکز واکسیناسیون تجمیعی شهری و مراکز روستایی برای تزریق نوبت اول، واکسن‌های آسترازنکا، سینوفارم، برکت و پاستوکووک (سوبرنا) و برای نوبت دوم واکسن اسپوتینک است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: با توجه به شروع فصل سرما و بازگشایی مدارس و همچنین برپایی مراسم‌ها به‌ویژه جشن‌های عروسی، زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اکیدا توصیه می شود تا از بروز موج ششم‌ جلوگیری شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین