دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

نوسازی شبکه فرسوده آبِ شربِ روستای «شتوان» با تلاش جهادگران

  به همت امور آبفا لارستان و با همکاری گروه جهادی بسیج این شهرستان، بخشی از شبکه فرسوده توزیع آب شرب در روستای شتوان این شهرستان تعویض و بازسازی شد….

 

به همت امور آبفا لارستان و با همکاری گروه جهادی بسیج این شهرستان، بخشی از شبکه فرسوده توزیع آب شرب در روستای شتوان این شهرستان تعویض و بازسازی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، همسو با تفاهمنامه همکاری این شرکت و سپاه پاسداران استان فارس که پیش از این به منظور استفاده از ظرفیت‌های سپاه و بسیج در حوزه خدمات آبرسانی و در راستای همکاری دو جانبه در اجرای طرح‌های بزرگ آبرسانی و محرومیت‌زدا در استان، به‌ویژه مناطق محروم و کم برخوردار روستایی منعقد شده بود، امور آبفا شهرستان لارستان پس از بررسی‌های کارشناسی، ۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن با قطر  ۹۰ میلیمتر را در اختیار گروه جهادی بسیج و سپاه شهرستان قرار داد تا با تعویض و اصلاح بخشی از شبکه فرسوده آب شرب روستای شتوان از توابع روستای درز و سایبان بخش مرکزی لارستان، بحران کم‌آبی ناشی از هدر رفت آب شبکه‌های توزیع آب را مرتفع نماید.

این گزارش حاکی است؛ این دومین همکاری امور آبفا شهرستان لارستان با گروه‌های جهادی است که این اقدام منجر به کاهش هدر رفت آب، افزایش کمی میزان آب شبکه در روستاهای مذکور و نهایتا رضایتمندی ۱۵۰ خانوار از مردم این مناطق شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین