جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بازسازی خط انتقال آبرسانی ۵۰۰ میلیمتری شهر لار

مدیر امور آبفا لارستان گفت: خط انتقال آب مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی شهر لار که بر اثر سیل ناشی از بارندگی های اخیر دچار حادثه شده بود، ترمیم و…

مدیر امور آبفا لارستان گفت: خط انتقال آب مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی شهر لار که بر اثر سیل ناشی از بارندگی های اخیر دچار حادثه شده بود، ترمیم و وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، عبدالمهدی میرپور با بیان اینکه خط انتقال ۵۰۰ میلیمتری شهر لار که آب ذخیره شده در مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی این شهر را به شبکه ی توزیع شهری منتقل می کند، اظهار داشت: در جریان بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل های شدید در این منطقه، دچار آب بردگی شد که با همت پرسنل اتفاقات و بهره برداری امور آبفا لارستان در کوتاهترین زمان ممکن ترمیم و آبرسانی به شهروندان منتفع از این خط انتقال آبرسانی به روال معمول بازگشت.

وی با اشاره به اینکه شدت بارندگی های اخیر منتج به جاری شدن سیل های شدید در شهرها و روستاهای مختلف  لارستان شد که متأسفانه به پاره ای از تأسیسات آب شرب شهری و روستایی آسیب رساند، افزود: با تلاش پرسنل خدوم امور آبفا لارستان، هیچگونه وقفه ای در ارائه خدمات آبرسانی به شهرها و روستاهای تابعه ایجاد نشد.

این مسئول تصریح کرد: پرسنل زحمتکش ما پس از وقوع حوادث مذبور، در اسرع وقت تأسیسات آبرسانی حادثه دیده را ترمیم و بازسازی و مجددا وارد مدار بهره برداری کردند.

میرپور با اشاره به خسارات وارد شده به تأسیسات آبرسانی در لارستان در بارندگی روزهای اخیر، گفت: در بارندگی های اخیر متاسفانه سیل به تأسیسات آبرسانی شهر بنارویه، مجموعه کریشکی بخش بیرم، خط انتقال روستایی بختیارویه بخش بنارویه و مجموعه روستایی صحرای باغ آسیب رساند که در مدت زمان کوتاهی ترمیم و بازسازی شد و ارائه خدمات آبرسانی از سر گرفته شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین