پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با مستکبرین و غلبه بر دشمنان است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مراسم…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با مستکبرین و غلبه بر دشمنان است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز  با حضور قشرهای مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و روحانیون، بسیجیان، پاسداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان لارستان در گلزار شهدای شهر لار برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان به عنوان سخنران این مراسم ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان ماه روز مبارزه با استکبارجهانی، این روز را یادآور وقایع مهمی همچون تبعیدحضرت امام خمینی به ترکیه در سال۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارتخانه آمریکا در سال۱۳۵۸ که به لانه جاسوسی و مرکز توطئه چینی آمریکا علیه ایران تبدیل شده بود دانست و خاطرنشان کرد این سه رویداد مهم  هر کدام در شکل گیری حرکت انقلاب نقش بسزایی داشته و به نماد استکبار ستیزی ملت ایران تبدیل شد.

سرهنگ افسری در ادامه به گوشه ای از  سیاهه جنایات آمریکا در سراسر جهان به ویژه علیه کشور ایران اشاره کرد و افزود: سایه شوم و نحس آمریکای جنایتکار در هر کجای این کره خاکی سایه افکند نتیجه ای جز کشتار، ویرانی،ناامنی و جنایت درپی نداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ملت ایران با بهره گیری از آموزه های قرآنی  و اهل بیت و با هدایت های پیامبرگونه امامین انقلاب، راه مقاومت و ایستادگی در برابر جنایتکاران را انتخاب نمود و درعمل ثابت نمود، مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با مستکبرین و غلبه بر دشمنان است و این راه به الگویی برای خیل عظیم آزادیخواهان جهان مبدل گشت که تشکیل جبهه مقاومت در منطقه و شکست تمام نقشه های شوم استکبار از ثمره آن است.

سرهنگ افسری ادامه داد:  امروز ایران اسلامی در پرتو  فداکاری ها و ایثارگری های  شهیدان والامقام، عزتمندانه‌ترین برهه تاریخی‌ خویش را تجربه می‌کند ‌و ‌استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار اکنون بیش از پیش در انزوای تاریخی خویش به سر می برد و بی تردید این سعادت الهی مرهون روحیه استکبار ستیزی و از برکات ارزشمند مقاومت و ایستادگی است. ‌

وی در پایان همزمانی یوم الله ۱۳ آبان امسال با اقدام مقتدرانه دریادلان نیروی دریایی سپاه و به شکست کشاندن توطئه آمریکای جنایتکار در راهزنی دریایی در دریای عمان را نمونه دیگری از قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار و تحقق وعده الهی درمقابله سرسختانه با دشمنان دانست و تصریح کرد: این حادثه بار دیگر باور ما را به نزدیک بودن افول و فروپاشی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اراده ما را به مقاومت و ایستادگی به عنوان تنها راه حل پیروزی بیشتر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین