سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پیام تقدیر شهردار لار از مردم پس از 8 سال فعالیت

  درپی انتصاب سرپرستِ جدید برای شهرداری لار، دوره ۸ ساله تصدی «محمدرضا قنبرنژاد» بر شهرداری لار به اتمام رسید. به گزارش میلاد لارستان، وی با انتشار پیام قدردانی از…

 

درپی انتصاب سرپرستِ جدید برای شهرداری لار، دوره ۸ ساله تصدی «محمدرضا قنبرنژاد» بر شهرداری لار به اتمام رسید.

به گزارش میلاد لارستان، وی با انتشار پیام قدردانی از مردم و مسئولان مجموعه شهرداری را ترک و فعالیت خود را در دانشگاه دولتی ادامه خواهد داد.

گفتنی است «نواز شریفی» جایگزین وی در شهرداری لار فعلا به‌صورت سرپرست کار خود را آغاز کرده و باید منتظر بماند حکم شهرداری وی توسط استانداری تایید شود.

پیام تشکر «محدرضا قنبرنژاد» را در ادامه بخوانید:

هرآمدنی را رفتنی است. خوشا بحال آنانکه در طاعت خالقند و درخدمت مخلوق

مفتخرم که با استعانت از خداوند متعال و در سایه حسن اعتماد شورای اسلامی دوره‌های چهارم، پنجم و ششم از سال ۱۳۹۲ تاکنون بهترین سال‌های عمرم را با بهترین مردمان نجیب و با فرهنگ لار سپری نمودم و خادم شما در شهرداری لار باشم.

در طی این سال‌ها با همدلی، همکاری و تلاش و کوشش شبانه‌روزی به اتفاق اعضای محترم شورا و همت کارکنان شهرداری در طی طریق توسعه پایدار، عمران و آبادانی و پیشرفت شهر در بخش‌های مختلف گام‌های اساسی برداشتیم.

و اکنون که حدود هشت سال و سه ماه تلاش بی‌وقفه برای تحقق بخشیدن به آرزوی برحق شما که همانا داشتن شهری توسعه یافته، زیبا و عزتمند است شهرداری را ترک می‌کنم، بر خود واجب می‌دانم تا از این طریق، بزرگی و فرهنگ والایتان را ارج نهم و از یکایک شما مردم مهربان تقدیر وتشکر نمایم. به خود می‌بالم که نگاه‌های رضایت‌بخش و تعابیر قدرشناسانه شما همشهریان گرامی را به همراه خویش دارم و با این اطمینان، غبار خستگی از تن می‌زدایم و آرامش روان و راحتی وجدان را قرین و هم‌نشین جسم و جانم می‌سازم.

از اعماق قلبم از همه کارکنان محترم مجموعه شهرداری لار و سازمان‌های تابعه، چه کارکنان و کارگران و چه مدیران عالی شهرداری و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی دوره‌های چهارم، پنجم و ششم؛ بابت زحمات و تلاش‌های مجدانه در مسیر رشد و شکوفایی شهر قدردانی می‌کنم.

از همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و اصحاب رسانه بابت تعامل و همکاری در طول دوران مسئولیتم تشکر و قدردانی می‌نمایم و به‌عنوان خادم مردم عزیز و شریف لار و لارستان بزرگ آماده هرگونه خدمتگزاری هستم.

در پایان از امام جمعه محترم، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، استانداران محترم فارس، فرمانداران محترم، بیت شریف حضرت آیت‌الله آیت‌اللهی، بیت شریف حضرت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه‌های امنیتی و نظارتی، دادگستری، حوزه علمیه، ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادهای انقلاب اسلامی، اصحاب رسانه و مجمع شهرداران لارستان بزرگ بابت تعامل و همکاری صمیمانه در طول دوران مسئولیتم، تشکر و قدردانی می‌نمایم و آرزوی توفیق و سربلندی برای همکار و دوست عزیزم جناب آقای مهندس شریفی لاری دارم.

خدایا چنان کن سر انجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار

برادر کوچک شما/ محمد رضا قنبرنژاد

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین