جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

تجلیل از فعالان، خیرین و مدال آوران ورزشی بخش جویم

  همایش تجلیل از  خیرین ورزشی ،پیشکسوتان، مربیان و مدال آوران ورزشی جویم با حضور رییس اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان…

 

همایش تجلیل از  خیرین ورزشی ،پیشکسوتان، مربیان و مدال آوران ورزشی جویم با حضور رییس اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم؛ به همت نمایندگی ورزش و جوانان بخش جویم، همایش تجلیل از  خیرین ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و مدال آوران ورزشی جویم با حضور رییس اداره ورزش و جوانان لارستان و هیئت همراه، مسئولین ادارات بخش، خیرین ورزشی و جمعی از ورزشکاران شهر جویم در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش جویم در این برنامه با اشاره به اینکه از ابتدای مسئولیت ورزش و جوانان جویم از سال ۹۹ کارهای بسیار خوب و اساسی در زمینه ورزش جویم از جمله تجهیز و بازسازی سالن های ورزشی و زمین ورزشی صورت گرفته که همین باعث شده ورزش جویم از رتبه خوبی برخوردار شود، اظهار داشت: از جمله این موارد تیم ووشو که توانسته پرچم جویم را در سطح استان و کشوری بالا نگه دارد.

مهدی بیاتی با بیان اینکه تیم تکواندوی بانوان بعنوان نماینده استان فارس در مسابقات بسیج کشور چندین دوره حضور داشته اند، افزود: تیم فوتبال نوجوانان نیز در مسابقات استانی که آذرماه برگزار خواهد شد شرکت دارند و تیم جوانان جزء لیگ دسته یک استانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در سطح زیربنایی نیز با کمک خیرین اقدامات خوبی انجام شده که جا دارد از خیرین سطح شهر و روستاهای تابعه بخش قدردانی کنیم، تصریح کرد: امیدواریم با همت و همدلی، ورزشکاران و قهرمانان خوبی پرورش دهیم تا به برتری برسند.

حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم نیز در سخنانی با بیان اینکه خداوند به کسانی که تمکن مالی داده یکی از جاهایی که می توانند خدمت ارزشمندی داشته باشند بخش ورزش است، افزود: همانگونه که خیرین تا کنون منشاء خیر و برکت جهت جوانان و ورزش دوستان بوده اند، این کار ادامه داشته باشند.

وی با اذعان به اینکه ورزش جویم آنگونه که باید و حقش بوده نتوانسته به جایگاه بالایی برسد و یکی از علل اساسی آن این است که متاسفانه در توزیع بودجه عدالت رعایت نشده و نمی شود، ابراز امیدواری کرد مسئولین مربوطه توجه ویژه ای به ورزش جویم داشته باشند.

داود شفیعی بخشدار جویم در این مراسم با اشاره به اینکه در کشور ما سرانه ورزشی چیزی در حدود یک متر مربع یا کمتر می باشد و با شاخص جهانی ۱۰ تا ۱۲ متر فاصله داریم، گفت: نکته مهم این است که خیرین پای کار هستند، در سطح بخش حدود ۳۰ هزار متر مربع  خیرین حوزه ورزشی پروژه های خوبی به سرانجام رسانده اند که کار بسیار ارزشمندی است.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه از ورزش جویم حمایت خواهم کرد گفت: در زیرساخت های ورزش جویم طی این چندسال شاهد رشد و شکوفایی بودیم و جای بسی خرسندی است که ورزشکاران خوبی از جویم به مسابقات استانی و کشوری راه یافته اند.

محمدحسن طیبی با بیان اینکه از جمله ورزشکاران جویم در تیم ملی فوتسال نابینایان(مرتضی کریمی)  از روستای چاهگزی در مسابقات کشوری و بین المللی حضور داشته که باعث غرور و افتخار شهر و بخش جویم است، افزود: مجموعه ورزشی شهدای جویم در زمینه روشنایی و چمن مصنوعی به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در بحث زیرساخت ها و هیأت های ورزشی، دولت آنگونه که باید نگاه ویژه نداشته و امیدوارم این کاستی جبران شود.

در پایان از خیرین ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و مدال آوران ورزشی جویم با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین