پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

بازدید معاون وزیر از جاده مرگ+فیلم و عکس

معاون وزیر راه از محور جهرم-لارستان به بندرعباس بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان، دكتر خادمى معاون وزير و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور از…

معاون وزیر راه از محور جهرم-لارستان به بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان، دكتر خادمى معاون وزير و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور از محور شيراز – جهرم – لار – بندرعباس به شکل میدانی و از نزدیک بازدید کرد.

محور جهرم-لارستان به بندرعباس از شاخص ترین جاده حال حاضر کشور است که به جهت نزدیکی به دریا و ترانزیت حجم بالای بار و سوخت کشور از این مسیر، به طور روزانه علاوه بر بالای گردشگران از آن تعداد بسیار زیادی از رانندگان خودروهای سنگین و تریلرها از جاده بندرعباس-لارستان به جهرم استفاده می کنند.

محور جهرم-لارستان به بندرعباس به جهت تک بانده بودن همواره شاهد ترافیک بسیار فراوانی است که این موضوع منجر به وقوع تصادفات متعدد شده و این مسیر را به قتلگاه جاده های کشور مشهور کرده است.

گفتنی است؛ چندی پیش جمعی از مردم لارستان در قالب کاروانی به نمایندگی از مردم با سفر به پایتخت و حضور در وزارت راه خواهان تسریع در اجرای پروژه دوبانده کردن محور محور جهرم-لارستان به بندرعباس و همچنین اجرایی کردن اداره کل حمل و نقل در لارستان به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات، کاهش خسارت ها و همچنین ارائه بهتر خدمات شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین