پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس لارستان+تصاویر

مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در مدارس لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سراسر کشور مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان…

مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور در مدارس لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سراسر کشور مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش آموزان به صورت حضوری و به صورت مجازی با پخش آژیر زلزله از رادیو سراسری در دبیرستان شهید حاج مهدی نصیری شهر لار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ هدف از اجرای این مانور که در ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه صبح امروز – دوشنبه برگزار شد، افزایش سطح آگاهی دانش‌ آموزان در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش ‌های صحیح و سریع در برابر آن، آشنایی دانش‌ آموزان با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن برای ایجاد آرامش روانی و برانگیختن حس کنجکاوی دانش‌ آموزان نسبت به پدیده‌ های طبیعی است.

در این مانور که با حضور اعضاء ستاد بحران لارستان و متفاوت با سال های گذشته؛ به صورت آموزش محور و کارگاهی برگزار شد، دانش مقطع ابتدایی، عملیات امداد و نجات و پناه گیری را از مربیان هلال احمر فرا گرفتند.

دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم هم با حضور در کارگاه های برگزار شده توسط مربیان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار لار و نیروهای اورژانس ۱۱۵ لارستان با نحوه اطفاء حریق و کمکهای اولیه آشنا شدند.

 

خبرنگار: سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس لارستان+تصاویر”

  1. ناشناس گفت:

    ضمن تشكر از پرسنل پرتلاش سازمان اتش نشاني شهرداري ،لطفا به دو موضوع مهم توجه فرماييد. بازار قيصريه لار و توقف نفتكشها در معابر عمومي شهر لار.ر دو كانون خطرند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین