پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 28

اهداء 38 قلم کالا و تجهیزات به دانشکده علوم پزشکی لارستان

طی آئینی از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس ۹۸۵ قلم کالا و تجهیزات به مراکز درمانی این استان اهداء شد که از این میزان ۳۸ قلم سهم…

طی آئینی از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس ۹۸۵ قلم کالا و تجهیزات به مراکز درمانی این استان اهداء شد که از این میزان ۳۸ قلم سهم علوم پزشکی لارستان بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، در مراسمی با حضور مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس و روسای علوم پزشکی فارس در سالن شهید قاضی استانداری فارس اقلام و تجهیزات پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر به مراکز درمانی استان تحویل داده شد.

جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مجموع ۲۵ هزار قلم کالا و تجهیزات پزشکی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی دو مرحله به مراکز بهداشتی، درمانی و علوم پزشکی در کل کشور اهدا شد.

به گفته شمس‌الدینی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس در این طرح طی دو مرحله مجموعا ۹۸۵ قلم کالا و تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به مراکز بهداشتی، درمانی و علوم پزشکی فارس اهدا شد.

۴ عدد بارکد خوان، ۱۶ پالس اکسیمتر، ۱۴ ترمومتر حرفه ای، ۳ اکسیژن ساز و یک ترالی اورژانس سهم علوم پزشکی لارستان از این اقلام بوده است.

عکس آرشیو

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین