شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نجیب زاده در دیدار مسئولان شهرستان چه گفت؟

فرماندار ویژه لارستان گفت: حضور پرشور و مشارکت زیاد مردم در پای صندوق های رأی باعث عزت و اقتدار کشور می شود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط…

فرماندار ویژه لارستان گفت: حضور پرشور و مشارکت زیاد مردم در پای صندوق های رأی باعث عزت و اقتدار کشور می شود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، علی اکبر نجیب زاده امروز در جمع مدیران شهرستان در سخنانی از حضور با شکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد. وی گفت: علی رغم اینکه ۳۷ سال از انقلاب می گذرد و با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، اما مردم خودجوش و با عشق و علاقه در این راهپیمایی  شرکت می کنند و پیروزی انقلاب را جشن می گیرند و باید به این چنین مردمی افتخار کرد. نجیب زاده ادامه داد: این مسئولیت ما را دو چندان می کند که واقعاً خدمت بی منت و صادقانه به این چنین مردمی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: قطعاً این مردم در هفتم اسفند ماه نیز پرشور می آيند و رأی خود را درون صندوق ها خواهند ریخت و  یک بار دیگرآن حضور با شکوه را رقم می زنند.البته مردم به وظیفه خودشان عمل خواهند کرد و این وظیفه ماست که به وظیفه خود عمل کنیم و برای مردم کار کنیم.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دهه مبارک فجر ما شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه های زیاد و مختلفی در سطح کشور بودیم، افزود: به گواه آمار و ارقام در منطقه لارستان بزرگ هم پروژه های خوبی به بهره برداری رسید و خدا را شکر در طی این ۲ سال در موضوعات مختلف از جمله راه،برق رسانی،آب، گمرکات، فرودگاه، پلیس راه، بهداشت و درمان و … کار های بسیار خوبی انجام شده است.

نجیب زاده به بحث طرح تحول نظام سلامت هم اشاره کرد و گفت: در این ۲ سال اخیر دولت هزینه های زیادی در بحث بهداشت و درمان و سلامت مردم متحمل شده است و همه می بینید که خدمات مطلوبی در بیمارستان های سطح کشور ارائه می شود و این از برکات این نظام و این انقلاب است و وظیفه ماست که از خدمات دولت بگوییم و اگر مردم هم این خدمات را ببینند به نظام و انقلاب امیدوار می شوند.

رییس مرکز حوزه انتخابیه لارستان،خنج و گراش  به انتخابات ‌پیش رو هم اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم و مشارکت زیاد مردم در پای صندوق های رأی باعث عزت و اقتدار کشور می شود و انشاءاله این اتفاق خواهد افتاد و ما مسئولین و نامزدهای انتخاباتی هم بایستی به وظیفه ملی، اسلامی و قانونی خودمان عمل کنیم و وظیفه اصلی ما این است که انتخابات را سالم و قانونی برگزار کنیم.

نجیب زاده بیان کرد: طبیعتاً بنده ویا هر مسئولی بر روی کاندیدای خاصی نظر دارد ولی مهم این است که له یا علیه کاندیدتی خاصی تبلیغ نکنیم و همه مسئولین ، نمایندگان فرماندار و اعضا شعب بایستی کاملا بی طرف باشند  و هر کس بگوید که فرماندار با فلان کاندیدا هست این حرف بی ربط و شایعه ای بیش نیست.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: مسئولین ادارات حق ندارند امکانات اداری خود را در اختیار نامزد خاصی قرار دهند و یا فضای اداری خود له یا علیه کاندیدای خاصی باشد که اگر خدایی نکرده مسئولی این کار را کرد قطعاً‌ برخورد خواهد شد و تا انفصال آن رئیس اداره پیگیری و اقدام خواهیم کرد.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: نمایندگان فرماندار نیز در هیچ ستادی فعالیت نکنند و اصل بی طرفی در انتخابات رارعایت نمایند.

وی گفت: نتیجه انتخابات بایستی وحدت، همبستگی و وفاق هر چه بیشتر باشد و نبایدخدایی نکرده نتیجه انتخابات تنش و اختلاف و دو دستگی باشد و اگر این شد به رسالت اسلامی، ملی و دینی خود عمل نکرده ایم.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ۸ اسفندی هم وجود دارد، گفت: نامزدهای انتخابات و یا هواداران آنها نباید همدیگر را تخریب کنند.وی با بیان اینکه هفتم اسفند ماه دنیا تمام نمی شود، افزود: انتخابات با شکوه برگزار خواهد شد و یک نماینده از سوی مردم انتخاب می شود و در روز ۸ اسفند، همه باید یکی شویم و اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم.

نجیب زاده گفت: بعضی مواقع حال چه به لحاظ جناحی و چه به لحاظ منطقه ای انتخابات را آنقدر حیثیتی   می کنیم که یک جناح سیاسی فکر می کند که اگر انتخاب نشد خیلی تحقیر شده است و یا اگر از آن شهر یا منطقه و یا بخش کاندیدی انتخاب نشود باعث تحقیر آن منطقه می شود. چرا باید این طور فکر کرد بلکه باید از صمیم قلب کسی که نماینده شد به آن تبریک گفت و به او کمک کرد حال هرکسی از هر منطقه یا از هر جناح سیاسی که باشد.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: تمام تمهیدات لازم که باید  برای یک انتخابات سالم و پرشور باشد هم توسط فرمانداری و هم  بخشداریها اندیشیده شده است و آماده برگزاری انتخابات پرشور و سالم و قانونی هستیم و هم خداوند به ما کمک خواهد کرد.

وی به حضور مهندس رحمانی معاون استاندار فارس به همراه ۱۷ مدیران استانی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای رفع موانع و مشکلات تولید کنندگان و صنعت گران شهرستان نشستی ۴ ساعته را با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در شهرک صنعتی لار انجام شد که بسیار جلسه ی خوبی بود و مصوبات خوبی هم در جهت کمک به تولید کنندگان و صنعت گران به تصویب رسید .وی در پایان از مهندس یداله رحمانی معاون استاندار و مهندس کریم عربی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس تقدیر و تشکر کرد

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین