جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دیدار جمعی از دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان با امام جمعه

جمعی از دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با امام جمعه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان طی برنامه ای از سوی معاون فرهنگی…

جمعی از دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو با امام جمعه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان طی برنامه ای از سوی معاون فرهنگی مجتمع آموزش عالی لارستان و به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، جمعی از کارکنان و دانشجویان با امام جمعه لارستان دیدار کردند.

در ابتدای برنامه علی طاهری ریاست دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید دانشجو که پرچمداران مبارزه با استبداد و خودکامگی و زورگویی بودند، روز دانشجو را به دانشجویان تبریک عرض نمودند. ایشان در ادامه افزود: امیدواریم  با حضوری شدن دانشگاه ها نقش دانشجویان که آگاه شدن و آگاهی دادن به جامعه  و کارکرد دانشگاه در برگزاری برنامه های مختلف در جهت آرمان خواهی و عدالت طلبی است، پررنگ تر شود.

در ادامه امام جمعه لارستان پس از تبریک روز دانشجو، در خصوص ماهیت ۱۶آذر که یک ماهیت ضد استکباری، سلطه گری و ضد آمریکایی بود به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان در سخنان خود مراکز علمی و دانشگاهی را یکی از مراکز مهم در تعیین استقلال و یا وابستگی کشور معرفی و عنوان کرد: هرجا دانشجویان هوشیار بودند، پای صحنه بودند، تحلیل داشتند و رفتار دشمنان و وضعیت کشور را رصد کردند و عالمانه و با بصیرت و با تحلیل وارد میدان شدند توانستند در استقلال کشور تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام موسوی خرم دانشجویان را به عمل به توصیه های مقام معظم رهبری از جمله  خودسازی فردی و اجتماعی، تقویت مبانی معرفتی و پرهیز از انفعال و انحراف، آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری، انتقاد در کنار پیشنهاد و پرهیز از پرخاشگری، اهمّیّت گفتمان‌سازی، گسترش جبهه‌ی انقلاب و پرهیز از طرد افراد معتقد، صراحت و قوّت در مقابل ایجاد کنندگان تردید در مبانی و تزئین کنندگان دشمن، توجّه به پیشرفت علمی، اهمیت به مسئله‌ی حجاب و حیای اسلامی در محیط دانشگاه، توجّه و مراقبت به سربازگیری دشمن از جامعه‌ی جوان کشور دعوت کرد.

امام جمعه لارستان در پایان عنوان کرد: توصیه ها باید با تکرار به گفتمان وگفتمان را به مطالبه گری عمومی در موضوعات مختلف تبدیل کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار جمعی از دانشجویان مجتمع آموزش عالی لارستان با امام جمعه”

  1. دانشجوی لارستانی گفت:

    یاد و خاطره ۳ دانشجوی دانشگاه تهران به نامهای. قند چی. بزرگ نیا. و شریعت رضوی در سال ۱۳۳۲ گرامی باد. روز ۱۶ آذر هرساله روز جنبش دانشجویان ایران است. البته این روز. روز جشن و سرور در دانشگاه‌ها نیست روز نمادین جنبش دانشجویی است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین