پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

کشتارگاه صنعتی سیمرغ لارستان پس از 5 سال تعطیلی دوباره راه اندازی می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه بزودی کشتارگاه صنعتی سیمرغ در شهر لار که حدود ۵ سال به دلیل مشکلاتی تعطیل بوده، با تغییر مالکیت…

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه بزودی کشتارگاه صنعتی سیمرغ در شهر لار که حدود ۵ سال به دلیل مشکلاتی تعطیل بوده، با تغییر مالکیت کارخانه، به بهره برداری می رسد، گفت: با راه اندازی مجدد این واحد تولیدی، زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم  را فراهم می کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در ادامه بازدیدهای دوره ای از واحدهای راکد و مشکل دار لارستان در سال مزین به  سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان به همراه روان بین رئیس دادگستری، ابراهیمی دادستان لارستان و روسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، جهاد کشاورزی ، رئیس حوزه بانک ملی و کارشناس اداره امور مالیاتی لارستان ، از کشتارگاه صنعتی سیمرغ واقع در جاده لار بندرعباس و مجتمع گلخانه ای در دست احداث روستای کورده شرکت تعاونی تولید گلخانه ای منتظران پویای کورده لارستان بازدید کردند.

در این بازدید مسئولین ضمن شنیدن صحبت های کارفرمایان این طرح ها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن واحدها قرار گرفتند.

کشتارگاه صنعتی سیمرغ که حدود ۵ سال به دلیل مشکلاتی تعطیل بوده، اخیراً با تغییر مالکیت کارخانه ، در دست بازسازی و نوسازی بوده که انشاء الله در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

با راه اندازی مجدد این واحد، زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

گفتنی است طرح مجتمع گلخانه ای روستای کورده نیز در زمینی به مساحت ۴۸ هکتار در دست احداث است و به گفته سرمایه گذار این طرح ، پس از راه اندازی ، برای ۶۰۰ نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

در نهایت مقرر شد مشکلات این واحدها، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان مطرح و ضمن دعوت از ادارات مرتبط، نسبت به رفع موانع و مشکلات آنها اقدام و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

بنا بر این گزارش، در سال جاری تاکنون ۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان و ۴ بازدید گروهی از واحدهای تولیدی انجام و در این راستا به مشکلات ۲۲ واحد تولیدی  خدماتی رسیدگی شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین