جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز بخش جویم

یادواره ۴ شهید فرهنگی و دانش آموز بخش جویم با عنوان یادواره لاله های روشن برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، یادواره شهدای فرهنگی و…

یادواره ۴ شهید فرهنگی و دانش آموز بخش جویم با عنوان یادواره لاله های روشن برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز بخش جویم با همکاری اداره آموزش و پرورش، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید اجرایی و کانون بسیج فرهنگیان معلم شهید علی محمد حسنی جویم با حضور جمعی از مسئولین، فرهنگیان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و دانش آموزان در آموزشگاه شهید بهشتی جویم برگزار شد.

در این مراسم، مهران آگاه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جویم در سخنانی با بیان اینکه این انقلاب هرچه دارد از برکت خون شهداست و یادواره آنان یک امر ارزشی است، اظهار داشت: طبق روایتی از رسول اکرم(ص)، در برابر هر نیکی،نیکی برتری وجود دارد و تنها نیکی که برتر از آن وجود ندارد شهادت در راه خداست.

در ادامه حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم نیز با بیان اینکه پیام شهدا این است که تا عمر دارید توشه بردارید و بهترین توشه برای آخرت تقواست، گفت: پس اگر می خواهید در آخرت سربلند باشید راه شهدا را ادامه دهید و این یادواره ها به ما یادآوری می کند که در کنار شهدا باشیم.

علی اکبر خادمی، فرمانده سابق سپاه جویم و از یادگاران دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز که راوی همیشگی یادواره های شهداست با بیان وصیت نامه شهید دانش آموز بهنام محمدی با این مضمون که روحم را به خدا، جسمم را به خاک و راهم را به آیندگان می سپارم اظهار داشت: اگر ما شهدا را معرفی نکنیم مقصر خواهیم بود و در ادامه نیز به بیان خاطراتی از دوران جنگ و دفاع مقدس پرداخت.

اجرای سرود، شعر، خاطره گویی برادر شهید معلم علیمحمد حسنی و تقدیر از خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز از دیگر برنامه های این یادواره بود.

بخش جویم ۲۶ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده که از این تعداد ۲ شهید فرهنگی و ۲ شهید دانش آموز هستند.

معلم شهید/ علی محمد حسنی
معلم شهید/ عبدالحسین احراری(بلغان)
دانش آموز شهید/کرامت اله اجرایی
دانش آموز شهید/امیرحسین غیاثی

خبرنگار: آرزو جهان پیما- جویم

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین