یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هشدار شهرداری لار به کارفرمایان متخلف!!

دومین اطلاعیه شهرداری لار پیش از بارندگی روزهای آتی هشدار به کارفرمایانی بود که نخاله‌های ساختمانی آنها مشکل‌ساز شود. با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش‌های شدید درمنطقه لارستان طی روزهای آتی؛…

دومین اطلاعیه شهرداری لار پیش از بارندگی روزهای آتی هشدار به کارفرمایانی بود که نخاله‌های ساختمانی آنها مشکل‌ساز شود.

با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش‌های شدید درمنطقه لارستان طی روزهای آتی؛ روابط عمومی شهرداری لار پیرو اطلاعیه قبلی؛ ضمن تقدیر و تشکر از همشهریان گرامی به جهت همکاری صمیمانه با مجموعه مدیریت شهری و دعوت به حفظ خونسردی و آرامش شهروندان درصورت وقوع بارش‌های شدید و سیلابی شدن نقاطی از شهر؛ از همشهریان عزیز و گرامی می‌خواهد:

علیرغم تلاش نیروهای خدوم این مجموعه خدمت‌رسان در روزهای گذشته نسبت به لایه‌روبی رودخانه‌ها و رفع موانع، درصورت مشاهده هرگونه مانعی که منجر به مسدود شدن مسیر عبور آب و هرگونه خطرات احتمالی می‌شود، درصورت امکان شخصا نسبت به رفع موانع اقدام نمایند و در غیر اینصورت مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ به کارشناسان مربوطه اطلاع دهند.

تذکر: جمع‌آوری هرگونه نخاله‌های ساختمانی در مسیر عبور آب در سطح شهر به عهده کارفرما بوده واگر کارفرما نسبت به جمع‌آوری آن اقدام ننماید و منجر به مسدود شدن مسیر عبور آب و جاری شدن آن در معابر گردد، شهرداری نسبت به رفع موانع اقدام و هزینه آن را به علاوه ۱۵ درصد جریمه از کارفرما اخذ می کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هشدار شهرداری لار به کارفرمایان متخلف!!”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام وخداقوت به کارگران زحمتکش شهرداری یکی دیگر از معضلات شهر لار پیشروی بیش از حد مغازه داران به حریم پیاده روهاست به صورتی که بعضی از آنها کل اجناس خود را در پیاده رو قرار می دهند به عنوان مثال مغازه های بازار روز قدمگاه خصوصا قسمت بیرونی سمت رودخانه بروند. در میدان شهرقدیم وبازارقیصریه هم وضع به همین شکل است. از شهردارمحترم تقاضا می‌شود شخصا بازدید ودست رات لازم صادر نمایند تا چهره شهر زیباتر شود.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین