جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

انعقاد 3 قرار داد براى تكميل محور جهرم-لار- بندرعباس

مديركل راه و شهرسازى لارستـان از انعقاد سه قرار داد به صورت جداگانه به ارزش ٤ هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال براى تكميل محور جهرم-لار- بندرعباس خبر داد. به گزارش…

مديركل راه و شهرسازى لارستـان از انعقاد سه قرار داد به صورت جداگانه به ارزش ٤ هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال براى تكميل محور جهرم-لار- بندرعباس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، دكتر دهقان معاونت استاندار و سرپرست فرماندارى ويژه لارستـان به همراه مهندس حسن شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستـان از محور مواصلاتی لار- جهرم و لار – بندرعباس و قطعه هاى در دست ساخت اين محور ها بازدید و در جریان وضعیت فيزيكى اين جاده ، قرار گرفت.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان با بيان اينكه محور شيراز – جهرم – لار- بندرعباس از شريان مواصلاتى بين استان هاى فارس و هرمزگان و مناطق جنوبى كشور و حلقه اتصال مرکز کشور به بنادر مهم اقتصادی ومناطق آزاد تجاری بنادر عباس، شهید رجایی، شهید باهنر و جزیره قشم محسوب می گردد ، افزود : ترافيك بالاى اين محور بدليل مطلوبيت بيشتر در مشخصات فنى و مهندسى توسط رانندگان وسايل نقليه سنگين مورد توجه قرار گرفته است.

شبانى در حاشيه اين بازديد اظهار داشت : در مـاه اخير چند قرار داد به صورت جداگانه در سه نقطه جمعا به ارزش ٤ هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال براى تكميل مابقى محور صورت گرفته است.

وى افزود : در قطعه اول محور لار- بندر عباس حدفاصل کیلومتر ١٠ تا ١٨ به پیمانکار تحويل شده و در قطعه ٢ اين محور حدفاصل پاسگاه چهار برکه تا پاسگاه هرمود ، از کیلومتر ١٨ الی ٤٨  پيمانكار آن نيز مشخص شده است.

وى تصريح كرد : با انجام این دو قرار داد در محور لار – بندرعباس میتوان گفت حدود ٤٨کیلومتر از ٨٠ کیلومتر حوزه سرزمينى اداره كل راه و شهرسازى لارستان در دست اقدام می باشد.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان افزود : در پروژه احداث باند دوم محور لار – جهرم باتوجه به بهره برداری از ٣٢ کیلومتر در سال های قبل و پيشرفت فيزيكى مناسب در ١٣ کیلومتر متصل به آن اخيرا  ٤/٥ کیلومتر در گردنه بريز به پيمانكار جديد تحويل گرديده تا با تكميل اين دو قطعه ميزان دوبانده شدن از سمت لارستان در آينده ى نزديك به ٥٠ کیلومتر افزايش بيابد.

در ادامه پس از بازديد از قطعه هاى مختلف در طول مسير ، مديركل به اتفاق فرماندار از عمليات قيرپاشى حدفاصل سه راهی زرین دشت- تونل وحدت) به طول ۷ کیلومتر و ميزان پيشرفت تونل وحدت ، ديدن كردند و مقرر شد عملیات آسفالت این قطعه در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسد.

سرپرست فرماندارى ويژه لارستـان ضمن بررسى پيشرفت حاصل شده در جاده ها و حضور در محل استقرار شركت هاى پيمانكارى و ديدار با اهالى روستاى بريز جهت بررسى موانع و مشاهده روند پيشرفت فيزيكى ، از اقدمات صورت گرفته تقدير و براى رفع مشكلات موجود و پيگيرى مطالبات پيمانكاران جهت تسريع و شتاب بخشى به پروژه ها قول مساعدت و همكارى جهت مرتفع شدن موانع داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انعقاد 3 قرار داد براى تكميل محور جهرم-لار- بندرعباس”

  1. ناشناس گفت:

    مثل اینکه قرارداد جدید سی کیلومتر لار بندر که بزرگترین قرارداد بوده و به تازگی با پیمانکار بسته شده بود ،وقتی پیمانکار متوجه شرایط عجیب و باورنکردنی شده گفته کار نمیکنم و میرم سمت لامرد کار میکنم یکی از شرایطش این است که پیمانکار تا چهل درصد پروژه اش پیشرفت نداشته باشه و یا دو سال از کارش نگذره نباید اسمی از پول بیاره ، ایا پروژههای سمت لامرد هم اینگونه شرایطی گذاشته میشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین