جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

ویژه برنامه روز بصیرت در جویم برگزار شد

با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، ویژه برنامه روز بصیرت در جویم برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، ویژه برنامه حماسه ۹ دی(روز…

با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، ویژه برنامه روز بصیرت در جویم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، ویژه برنامه حماسه ۹ دی(روز بصیرت)، به همت و همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید اجرایی، اداره آموزش و پرورش وکانون بسیج فرهنگیان شهید علی محمد حسنی بخش جویم با حضورفرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، جمعی از مسئولین، فرهنگیان، بسیجیان و دانش آموزان در آموزشگاه شهید چمران جویم برگزار شد.

در این مراسم، مهران آگاه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جویم در سخنانی با بیان اینکه بصیرت به معنای دیدن با چشم سر و نگاه به ظواهر نیست، بلکه به معنای واقعی یعنی اینکه حوادث، وقایع و رویدادها را با قلب و وجود خود درک کنیم، اظهار داشت: نکته مقابل بصیرت یعنی آن چیزی که کلیه جوامع اسلامی را تهدید می کند و به نوعی آفت خانمان سوز جامعه دینداران است.

وی با اشاره به اینکه ظواهربینی و سطحی نگری است،یعنی هرجا آسیبی به مجموعه ای وارد شود ریشه آن را باید در ظاهر بینی و سطحی نگری جستجو کنیم، افزود: خدا را شاکریم، رهبری جامعه ما را رهبر فرزانه ای بر عهده دارد و اگر آسیبی به این جامعه برسد،اشاره ای از جانب پیشوا و رهبرمان کافی است تا حماسه ای همانند ۹ دی اتفاق بیفتد.

در ادامه سرهنگ عیسی افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با اشاره به اینکه در خصوص حماسه ۹دی، دشمن طراحی هایی انجام داده بود، همانگونه که امروز نیز این جنگ را طراحی می کند، گفت: جنگی که در عقاید نفوذ دارد، قبل از انتخابات رسانه های دشمن با خود گفتند نکند تقلبی صورت بگیرد و این کلید واژه را مرتب تکرار کردند و در داخل نیز عده ای به این مسئله دامن زدند.

وی با اذعان به اینکه بعد از انتخابات دشمنان انقلاب شروع به نوشتن سناریو کردند و عده ای آن را اجرا و پردازش و غرب کارگردانی آن را انجام می داد، افزود: منافقین اعم از نهضت آزادی و دنباله های داخلی در این طرح همکاری داشتند که این فتنه شکل بگیرد و افرادی نیز از روی نادانی فریب خورده میدان بودند،فضا غبار آلود وخسارتهایی اعم از مادی و امیدبخشی به دشمن را به همراه داشت و تحریم سازمان ملل نیز بزرگترین آسیب و سیلی فتنه به کشور بود.

افسری با اشاره به اینکه ما یک کشور بزرگیم و جزء ۱۷ اقتصاد بزرگ دنیا هستیم، تصریح کرد: اما مردم ناملایماتی هم دارند، بعضی از این ناملایمات نشأت گرفته از ندانم کاری است که مسئولین باید تلاش بیشتری به کار گیرند.

این مسئول با تأکید بر اینکه ما نباید اجازه دهیم ریشه های فساد تا جایی برسد که مجبور شویم برخورد قهری داشته باشیم و منجر به شکاف بین لایه های اجتماعی و مسئولین شود، ادامه داد: مردم نمی توانند مسئول ناکارآمد، مسئول منحصر به پشت میز را تحمل کنند و امیدواریم در دولت انقلابی، مسئولین مردمی باشند.

فرمانده سپاه لارستان اضافه کرد: مردم ما شایسته بهترین ها هستند چرا که جوانان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند،پس مسئولین باید ثابت کنند که همراه با مردم هستند.

قرائت شعر و اعطای حکم مسئولیت فرماندهی بسیج دانش آموزی دو نفر از دانش آموزان مدارس امام حسن مجتبی(ع) و شهید چمران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار: آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین