پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

هنر سردار سلیمانی، صدور انقلاب بود

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه هنر شهید سلیمانی این بود که توانست در سایه ایمان و اخلاص خود، انقلاب را به بهترین وجه صادر کند گفت: امروز به…

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه هنر شهید سلیمانی این بود که توانست در سایه ایمان و اخلاص خود، انقلاب را به بهترین وجه صادر کند گفت: امروز به واسطه سکانداری رهبر حکیم انقلاب و مجاهدت های مردم و نیروهای انقلابی جبهه حق در یکی از قویترین و مقتدرانه ترین دوران خود به سر می برد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه لارستان حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ یک برنامه پیچیده بین‌المللی بود که توسط استکبار جهانی و ایادی او برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی‌ و اجرا شده بود که با بصیرت ملت و هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب ناکام ماند.

حجت الاسلام موسوی‌خرم با بیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای تشکیل تاکنون مسیر تکاملی عزت و اقتدار آفرین را طی کرده و امروز نماد عزت و اقتدار و عظمت نظام اسلامی است گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود در مرزهای جغرافیای اسلامی و موضوعات نظامی نیست بلکه توانسته در حیات خلوت آمریکا،(آمریکای لاتین) حضور و اهداف انقلاب را تحقق بخشد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: هنر شهید سلیمانی این بود که توانست در سایه ایمان و اخلاص خود، انقلاب را به بهترین وجه صادر کند تصریح کرد: امروز به واسطه سکانداری رهبر حکیم انقلاب و مجاهدت های مردم و نیروهای انقلابی جبهه حق در یکی از قویترین و مقتدرانه ترین دوران خود به سر می برد.

امام جمعه لارستان خاطر نشان کرد: در دوران خلافت حضرت امیرالمومنین گاه فرمایشات و دستورات حضرت توسط برخی فرماندهان مورد بی مهری واقع می شد اما امروز شاهد آن هستیم که فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب زمین نمی ماند و هنگامی که فرمودند سوریه باید حفظ شود این اتفاق افتد و سوریه از چنگال داعش آزاد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بومی سازی و توجه به توصیه های رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با عمل به این بیانیه شاهد تحقق افق تمدن اسلامی خواهیم بود.

مسؤل حوزه های علمیه لارستان در ادامه گفت: هویت سازی و کادر سازی شرط لازم تحقق تمدن اسلامی بوده و لازم است در این مسیر برنامه ریزی و همکاری شود و.حوزه های علمیه آماده اند به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام موسوی خرم یادآور شد: لارستان دارای سابقه درخشانی در فعالیتهای انقلابی است و حفظ و گسترش وجهه انقلابی منطقه وظیفه همه مسؤلان است و چاره ای جز هویت سازی و پرورش مدیران با رویکرد جهادی و انقلابی نداریم.

موسوی خرم با بیان اینکه منطقه لارستان دارای جوانان متعهد و متدینی است که در عرصه های مختلف انقلاب حضور پیدا کرده اند، اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان مسئول در نظام اسلامی این است که این رویکرد را حفظ و تقویت و با افزایش سطح بصیرت از کید دشمنان غافل نباشیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین