یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بارندگی مدارس لارستان را به تعطیلی کشاند

باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی درخصوص بارش های شدید در جنوب استان فارس، مدارس شهرستان های لارستان و جهرم تعطیل و کلیه امتحانات غیرنهایی لغو شد. به گزارش میلاد لارستان …

باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی درخصوص بارش های شدید در جنوب استان فارس، مدارس شهرستان های لارستان و جهرم تعطیل و کلیه امتحانات غیرنهایی لغو شد.

به گزارش میلاد لارستان  با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی شدید فردا در جنوب فارس؛ آموزش و پرورش لارستان طی اطلاعیه هایی جداگانه وضعیت دایر بودن مدارس و امتحانات را شفاف سازی کردند.

در متن اطلاعیه اداره آموزش و پرورش لارستان آمده است: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران شهرستان لارستان و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و در راستای حفظ جان و سلامت همکاران و دانش آموزان کلیه فعالیت مدارس شهرستان لارستان روز یکشنبه دوازدهم دیماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

ضمناً کلیه امتحانات روز یکشنبه(به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم ) نیز لغو و مجددا توسط مدارس برنامه ریزی خواهد شد. وضعیت فعالیت مدارس در روز دوشنبه سیزدهم دیماه با توجه به اوضاع جوی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین