چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اجتماع وحدت آفرین عزاداران فاطمی لارستان و گراش امشب به میزبانی لار

با حضور علما، مسئولین و معتمدین شهرستان های لارستان و گراش؛ اجتماع با شکوه و وحدت آفرین عزاداران فاطمی امشب به میزبانی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به…

با حضور علما، مسئولین و معتمدین شهرستان های لارستان و گراش؛ اجتماع با شکوه و وحدت آفرین عزاداران فاطمی امشب به میزبانی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور ائمه جمعه و جماعات، نماینده مردم، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم شهرستان های لارستان و گراش، به میزبانی شهر لار در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام برگزار گردید.

در این مراسم حجج اسلام مهدوی از قم و قائمی نژاد روحانی برجسته از شهر لار در فضایل و کرامات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به ایراد سخن پرداختند و سجاد ارفه مداح اهل بیت نیز به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداخت.

در حاشیه این مراسم معنوی و وحدت آفرین فرماندار ویژه لارستان  در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام تعزیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: از دیرباز اهل بیت عصمت و طهارت حلقه ی وصل تشیع و تسنن در منطقه لارستان بزرگ بوده و وحدت، میراث جاودان علمای بزرگوار منطقه است.

داریوش دهقان تصریح کرد: الحمدلله در شب گذشته در مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله، با حضور علما، مسئولین و معتمدین شهرستان لارستان، استقبال ویژه ای از سوی برادران عزیز شهرستان گراش انجام شد و امشب هم علما، مسئولان و معتمدین عزیز از گراش در مراسم عزای حضرت زهرا(س) لارستان حضور یافتند که به برکت بی دو عالم، وحدت بیش از پیش در منطقه رقم خورد.

وی ادامه داد: امیدواریم وحدت و مودت منطقه زیر سایه اهل بیت عصمت و طهارت رسول الله (ص) به عنوان میراث جاویدان علما و بزرگان تشیع و تسنن منطقه حفظ شده و روز به روز بر این پیوستگی بین مناطق با همدلی مردم و مسئولین افزوده شود.

داریوش دهقان اظهار داشت: این برنامه برای وحدت و همدلی بهتر و بیشتر و با هماهنگی و همکاری ائمه جمعه، معتمدین و نماینده مردم برگزار شد.

فرماندار ویژه لارستان خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که اختلافات باعث شده است که از ظرفیت‌مان به‌خوبی استفاده نکنیم، اما تنها راه، وحدت و همدلی است، باید با هم همدل باشیم، کاری کنیم که وحدت وجود داشته باشد و در کارها بر خدا توکل کنیم.

وی اظهار داشت: لارستان، خنج، گراش و اوز را نمی‌توان از هم جدا کرد، همه این مناطق از یک فرهنگ، تمدن و اقتصاد هستند، بنابراین برای اینکه پیشرفت کنیم همه باید با هم پیشرفت کنیم.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در روزهای آینده این دیدارها با مردم خنج و اوز نیز ادامه می‌یابد گفت: این برنامه نقطه آغازی است تا نگاه‌ها را نسبت به یکدیگر عوض کنیم و نگاه جدیدی به هم داشته باشیم و همه باید برای پیشرفت دست به دست هم دهیم، چون اگر اختلافی به وجود بیاید جوانان و مردم ضرر می‌کنند و اگر وحدت و همدلی باشد قطعا پیشرفت‌ها بهتر خواهد شد.

دهقان در پایان اظهار داشت: شهرستان‌ها در سایه وحدت و همدلی پیشرفت می‌کنند و هرکدام از این شهرستان‌ها که پیشرفت کند، همگی پیشرفت کرده‌اند؛ در واقع، پیشرفت همه ما به یکدیگر وابسته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اجتماع وحدت آفرین عزاداران فاطمی لارستان و گراش امشب به میزبانی لار”

  1. ناشناس گفت:

    اقدامی خداپسندانه صورت گرفته است . امید است این مهم ادامه داشته ووحدت لار وگراش به معنی واقعی کلمه تحقق یابد. بطور یقین نقش ارزنده فرماندار محترم قابل تقدیر میباشد.

  2. قابل توجه فرماندار محترم گفت:

    تا امکانات واعتبارات دولتی در کل منطقه یکسان وبا عدالت تقسیم نشود وتمامیت خواهی شهرستان مادر تغییر نکند و همه فکر و ذکر آنها دوشهر. قدیم و جدید نباشد. با نصیحت وجلسات ومحافل نگرش. مردم. خواهان. مساوات وبرابریتغییر نخواهد کرد. کارها و برنامه های مهم وزیر ساختی باید در همه شهرستانهای جنوب فارس ایجاد شود ومردم باید به عینه آنرا ببینند واکس کنند. تا در آینده وحدت و همدلی ایجاد شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین