یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اعلام هشدار وضعیت نارنجی هواشناسی برای بارش شدید باران در استان فارس

هواشناسی برای بارش شدید باران در استان فارس هشدار وضعیت نارنجی صادر کرد. سرپرست هواشناسی فارس اظهار کرد: بارش باران گاهی شدید همراه با رعد و برق و وزش بادشدید موقتی و…

هواشناسی برای بارش شدید باران در استان فارس هشدار وضعیت نارنجی صادر کرد.

سرپرست هواشناسی فارس اظهار کرد: بارش باران گاهی شدید همراه با رعد و برق و وزش بادشدید موقتی و در نواحی با اقلیم سرد و مرتفع، بارش برف پیش بینی می‌شود.

سعید رنجبر افزود: بارندگی به تدریج از عصر جمعه ۲۴ دی‌ماه در نیمه شمالی و مرکزی آغاز می شود و برای شنبه ۲۵ دیماه هم سراسر استان فارس به ویژه در نواحی مرکزی، غربی و شمال را در بر خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین یکشنبه ۲۶ دی‌ماه تا قبل از ظهر بارندگی در نیمه جنوبی همراه با وزش باد شدید به ویژه در نواحی شمال و برخی نقاط مه آلود پیش بینی شده است.

این کارشناس خاطر نشان کرد: جاری شدن روان آب، آب گرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه و مسیل ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده ها، احتمال بسته شدن جاده‌های کوهستانی و برف گیر و لغو پروازها  نیز وجود دارد.پرهیز از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، بازگشایی آبراه‌ها و دهانه پل‌ها، پرهیز از سفرهای غیرضروری و تجهیز خودرو ها به ادوات زمستانی نیز توصیه می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین