چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فرماندار لارستان خواستار تقویت زیرساخت‌های ورزشی لارستان شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خواست توجه بیشتری نسبت به امکانات و زیر ساخت های ورزشی لارستان داشته باشد. به گزارش…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس خواست توجه بیشتری نسبت به امکانات و زیر ساخت های ورزشی لارستان داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان در سخنانی افزود:با وجود جوانان و نوجوانان علاقه مند به رشته های مختلف ورزشی ضروری است تا امکانات ورزشی شهرستان لارستان متناسب با نیاز ورزشکاران گسترش یابد.

وی با اعلام آمادگی فرمانداری ویژه لارستان و سایر دستگاههای اجرایی برای کمک به گسترش فعالیت های ورزشی در این شهرستان افزود:با فراهم کردن امکانات ورزشی لازم در شهرستان بزرگ لارستان می توان جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش حرفه ای و قهرمانی تشویق کرد.

دهقان ورزشکاران را از جمله سرمایه‌های این کشور معرفی کرد و گفت: ورزش در سالم ‌سازی جامعه نقش به‌سزایی داشته است، لذا می‌طلبد با دقت و نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش و‌ برنامه‌ریزی و نیز سرمایه‌گذاری در این زمینه پرداخت.

فرماندار ویژه لارستان همچنین با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه ورزش در جامعه، خواستار تکمیل و تجهیز زمین های در حال احداث چمن مصنوعی، خانه ها و سالن های تنیس در شهرها و روستاها، تخصیص اعتبار برای تکمیل، تجهیز و روشنایی استادیوم‌ها و ورزشگاه‌های سطح شهرستان و اختصاص بودجه جهت کف پوش سالن های سرپوشیده شد.

در این نشست که طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان نیز حضور داشت، صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در سخنانی تاکید کرد: همه موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان پیگیری خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین