شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

نشست روسای واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس در لارستان

بیست و هشتمین نشست روسای واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

بیست و هشتمین نشست روسای واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بیست و هشتمین نشست روسای واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام نیکخو رئیس نهاد رهبری در دانشگاه شیراز، حجت الاسلام یعقوبی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و تمامی روسای دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس، به میزبانی لارستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه انقلاب ما با یک مکتب و گفتمان و اهداف خاصی همراه بوده است، خاطرنشان ساخت: در کشور ما یک خلا بزرگ حاکم است که نقش دانشگاه در پر کردن آن بسیار برجسته می باشد.

داریوش دهقان تصریح کرد: ما انقلاب کردیم، اما با توجه به اهداف انقلاب در بعضی موضوعات کارگزار را تربیت ننموده ایم‌، لذا باید بر اساس گفتمان و اهداف انقلاب کارگزاران خوب تربیت شوند و اگر این اتفاق می افتاد، برخی کارگزاران و مسئولین ما می دانستند در مواقع مختلف به چه صورت و محکم عمل نمایند.

وی تاکید کرد: نقش دانشگاه این است که بتواند کارگزاری تربیت نماید که با اهداف انقلاب همخوانی داشته باشد و اگر این اتفاق افتاد بزرگترین خدمت به نظام و انقلاب صورت گرفته است.

فرماندار ویژه لارستان افزود: باید در کنار آموزش فنی افراد و دانشجویان به آنها اهداف انقلاب را نیز ارائه دهیم و اگر زمانی افرادی با اهداف انقلاب تربیت نمودیم و اگر آن افراد دارای مقام و منصبی در کشور شدند، دیگر خدایی نکرده به سمت رشوه خواری و کارهای غیرقانونی نخواهند رفت.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه این انقلاب با هزینه های بسیار هنگفت به دست ما رسیده است و ما در حال حاضر پرچمدار آن هستیم، افزود: بزرگان ما با جان و مال و آبروی خود انقلاب را شکل داده و پس از آن افرادی این انقلاب را حفظ نمودند و حال انقلاب به دست ما رسیده است.

دهقان در پایان یادآور شد که ما به گذشتگان خود افتخار می کنیم و باید بگونه ای رفتار کنیم که آیندگان نیز به ما افتخار کنند.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، حجت الاسلام نیکخو رئیس نهاد رهبری در دانشگاه شیراز، حجت الاسلام یعقوبی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، دکتر قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس، دکتر زارع رییس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و تمامی روسای دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس هم به ایراد سخن پرداختند.

بیست و هشتمین نشست روسای واحدها و مراکز دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس بمدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین