جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از احداث داروخانه و تکمیل انبار امدادی تا صدور دستور ساخت پایگاه امدادی در جاده لار -بستک

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری احداث داروخانه و تکمیل انبار امدادی تا صدور دستور ساخت پایگاه امدادی در جاده لار-بستک با همکاری فرماندار…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری احداث داروخانه و تکمیل انبار امدادی تا صدور دستور ساخت پایگاه امدادی در جاده لار-بستک با همکاری فرماندار ویژه لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده  گفت: در مکاتبات مشترکی که همراه با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر داشتیم، ضمن شرح مطالباتی خواستار افزایش سطح اختیارات هلال احمر لارستان نسبت به شعب عادی شدیم.

وی در خصوص مطالبات گفت: باتوجه به آمار جمعیتی مقیم و غیرمقیم شهرستان لارستان و مسافتی که مرکز این شهرستان با مرکز استان دارد و همچنین استقرار فرودگاه بین‌المللی و چند نهاد و اداره خواستار ایجاد داروخانه هلال احمر و مرکز جامع توانبخشی در لارستان شدیم. اختصاص یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه وانت تک‌کابین امدادی نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و تجهیزاتی که در این شهرستان وجود دارد، درخواست دادیم تا مرکز آموزش‌های تخصصی و میدانی امداد و نجات منطقه جنوب در لارستان ایجاد شود و به منظور امدادرسانی بهتر در زمان بروز بلایای طبیعی در منطقه و استان هرمزگان، انبار امدادی در لارستان احداث شود.

وی با بیان اینکه اگرچه هلال احمر لارستان در سال ۹۵ به شعبه ویژه ارتقا یافته، اما همچنان از برخی تجهیزات و امکانات برخوردار نیست، گفت: راه‌اندازی مرکز EOS، تخصیص اعتبار بیشتر و متناسب‌سازی احکام کارگزینی از دیگر درخواست‌های بنده و فرماندار محترم بود.

حسین‌زاده همچنین خبر داد: از آقای کولیوند خواسته شد تا یک پایگاه امدادی در محور مواصلاتی لار – بستک احداث شود که وی به رئیس سازمان امداد و نجات دستور داد تا کار ساخت آن از محل اعتبارات استانی و تجهیز از طریق سازمان انجام بگیرد. در خصوص احداث شعبه یا نمایندگی هلال احمر در بیرم نیز دستور داده شد تا این موضوع در کمیسیون دائمی مطرح شود. در خصوص موضوعات فوق نیز دستور پیگیری و بررسی به معاونان و مدیران هلال احمر داده شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با تاکید به ضرورت توسعه هلال احمر لارستان گفت: در سیل اخیر مشخص شد که توان هلال احمر لارستان باید افزایش یابد تا امدادرسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین