پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تشریح اقدامات ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) در امدادرسانی به سیل‌زدگان بیرم

۴۸ ساعت بعد از وقوع سیل در جنوب فارس ارزاق امدادی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بین سیل زدگان جنوب فارس…

۴۸ ساعت بعد از وقوع سیل در جنوب فارس ارزاق امدادی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بین سیل زدگان جنوب فارس توزیع شد .

به گزارش میلاد لارستان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، با بیان اینکه با وقوع سیل در جنوب فارس قرارگاهی در بیرم لارستان راه اندازی شد،گفت:در دو روز اول حدود هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان شامل (برنج،انواع کنسرو ،حبوبات،روغن و ماکارونی ) و ۵ تن گوشت گوسفندی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان با بیش از ۱۵ هزار بطری آب معدنی و اقلام بهداشتی ،چادر ،پتو،چکمه بعد از شناسایی اولیه بین سیل زدگان بیرم لار ،لامرد و مهر توزیع شد.

خروطی افزود: این قرارگاه امداد رسان همچنان در جنوب فارس خدمات رسانی می کند و به دنبال شناسایی و رفع مشکلات سیل زدگان است و با سفر نماینده ولی فقیه در استان به جنوب فارس ۱۵عدد بخاری گازی،هزار دست لباس گرم و کاپشن، تعدای لوازم التحریر و وسایل ورزشی و ۲۰۰ بسته معیشتی دیگر به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و ۳۰۰ بسته بهداشتی بین سیل زدگان توزیع شد .

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته در منطقه سیل زده جنوب فارس لوازم خانگی تعدادی از خانوارها دچار مشکلاتی شده که در دو روز آینده یک گروه ۲۰ نفره تعمیرکار وسایل خانگی در مناطق سیل زده حاضر شده و به تعمیر بخشی از وسایل خانگی معیوب سیل زدگان می پردازند .

وی همچنین گفت: به تعدادی از دامداران مناطق سیل زده جنوب فارس هم خسارات مالی وارد شده که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به زودی دام‌هایی زنده‌ای را برای دامداران خریداری می‌کند و به این دامداران هدیه میدهد تا گوشه‌ای از خسارات مالی به آن‌ها مرتفع گردد.

خروطی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خدمات در آذرماه خدماتی همچون اهدای۱۰۰ ویلچر به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان به بهزیستی فارس برای خانواده معلولین زیر پوشش، توزیع۵۱ تن گوشت گوسفندی گرم بین زنان نیازمند، ارائه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی حضرت امام همکاری می‌کنند که در آذر ماه در قالب رزمایش احسان و دلگرمی ۷۶۰ بخاری با کمک این گروه جهادی به ارزش ۸۲۰ میلیون تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین