شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل 8 نویسنده و پژوهشگر برتر لارستان

آیین تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران برتر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد. در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و با…

آیین تجلیل از نویسندگان و پژوهشگران برتر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان برگزار شد.

در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و با حضور مهدی زارع ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ، سید علی اصغر رفعت حقیقی معاونت پژوهشی و تأمین منابع و برنامه ریزی آموزش و پرورش، محمد معتمدیان معاون مدیر کل کتابخانه های عمومی، محسن زارع معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار، فرزاد قناعت پور ریاست مرکز رشد و فناوری با هدف تجلیل از محققان و فرهنگ سازی دانش دوستی و پژوهش محوری برگزار شد.

در این آئین از نویسندگان مقالات علمی پژوهشی و کتاب‌های پیرامون تاریخ و فرهنگ لارستان کهن، از آقای صمد کامجو به عنوان پژوهشگر منتخب و همچنین از آقایان منصور پدرام، مسعود پزدان پناه و خانم‌ها محبوبه انفرادی، بدریه جوکاری، زهرا ستاره، زهرا خسروی و صدف مرزبان نیز به عنوان پژوهشگران برتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان تجلیل شد.

عنایت الله موحدی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ضمن تشریح اهداف فرهنگی این مراسم نیازمندی جامعه در گرایش به پژوهش‌های نظری و کاربردی جهت حل مسائل را امری اجتناب ناپذیر دانست.

وی افزود: توجه به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت پژوهش محور شدن حل مشکلات می تواند تعالی و پیشرفت را به ارمغان بیاورد.

دیگر سخنران این مراسم محمد معتمدیان معاون مدیرکل  کتابخانه های عمومی لارستان بود که استفاده از توانایی و دانش لارستانی های خارج از کشور و تخصیص بخشی از بودجه ها به پژوهش را ضامن توسعه پایدار کشور عزیزمان دانستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین